سعید فتاحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص روند آماده سازی استادیوم شهید وطنی شهرستان قائمشهر ، افزود : از مسئولین خواسته ایم تا نسبت به تمیزسازی سکوی جدید اقدام نمایند و نواقص این ورزشگاه شامل رختکن ، جایگاه خبرنگاران و خروج آمبولانس را برطرف نمایند.
هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی در روز پنج شنبه ( هجدهم مردادماه ) برگزار می شود که تیم نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم پارس جنوبی جم است .
پخش این مسابقات از ساعت 30: 20 به صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد .
نساجی مازندران تا هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران با یک باخت و یک مساوی در رده چهاردهم جدول قرار دارد.
رئیس کمیته سازمان لیگ ایران گفت: بنا شد تا بعد از بازی هفته سوم مسابقات لیگ ، مسئولین نسبت به رفع نواقص ورزشگاه اقدام کنند و همچنین بازی پنج شنبه اینده به منوال بازی هفته نخست برگزار خواهد شد و 2 رختکن ورزشگاه به میهمان تعلق خواهد گرفت .
** آماده سازی راه پله سکوی جدید تا فردا
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا یکی ازنواقصی که از سوی رئیس فدراسیون فوتبال مطرح شد را راه پله سکوی جدید اعلام کرد و افزود : تا فردا ( هفدهم مردادماه ) راه پله این سکو آماده و تمیزکاری آن اقدام می شود تا هواداران بتوانند از این سکو استفاده کنند.
فرشید قدیمی با اعلام اینکه جایگاه خبرنگاران دیگر نقایص مطرح شده است ، گفت که بنا شد تا جایگاه خبرنگاران را به سمت وی آی پی انتقال دهیم .
وی با اشاره به اینکه همچنین باید نسبت به پوشش کانال های اطراف ورزشگاه اقدام کنیم ، بیان کرد : خوشبختانه اسکوربورد طی تستی که به عمل آمد، آماده شده است .
بازسازی و رفع نواقص استادیوم شهید وطنی به عنوان ورزشگاه خانگی نساجی قائمشهر از اواسط اردیبهشت ماه و پس از صعود این تیم به لیگ برتر کلید خورد .
افزایش فضا و ظرفیت ، مرمت جایگاه تماشاگران و رختکن بازیکنان ، تعبیه امکانات و فضاهای جدید در حد تیم لیگ برتری از جمله اقداماتی است که در حال انجام است .
بر اساس گزارشی که از سوی مسئولان ارائه شد ، پیشرفت فیزیکی طرح بازسازی این ورزشگاه حدود 90 درصد اعلام شد و چهار برج نوری و اسکوربورد در این زمین نصب شده است.
با تکمیل مرمت و بهسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر ظرفیت استادیوم خانگی نساجی برای رقابت های لیگ برتر به 15 هزار نفر می رسد که نسبت به جایگاه قبلی ظرفیت آن بیش از 2 برابر افزایش می یابد.
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.