انتقاد تند مقام عالی بهداشت اسپانیا به رونالدو: او فکر کرده متخصص تست PCR است

فرناندو سیمون مدیر هشدارهای بهداشتی و مرکز هماهنگی شرایط اضطراری در اسپانیا از کریستیانو رونالدو به خاطر پیام اخیرش در انتقاد از تست PCR یا همان تست کرونا، انتقاد کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس به علت ابتلا به کرونا 19 روز از میادین فوتبال دور بود اما بالاخره جمعه شب خبر رسید که کرونا را کاملا شکست داده و می تواند در بازی بعدی تورینی ها حضور داشته باشد. کریستیانو اخیرا پیامی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت:" تست PCR مزخرف است." که البته کمی بعد این پیام را حذف کرد.

فوتبالی نوشت: فرناندو سیمون که به نوعی مهمترین مقام بهداشتی کشور اسپانیا در دوره کرونا بوده به انتقاد از ستاره پرتغالی پرداخت و در مصاحبه ای گفت:" حالا او فکر کرده که متخصص تست PCR است. اگر بخواهد می تواند به منابع زیادی رجوع کند و در مورد این تست اطلاعات کسب کند."

در ماه های اخیر ویروس کرونا گریبان فوتبال را گرفته است. کریستیانو چهار بازی اخیر یوونتوس را از دست داد که تورینی ها در غیاب وی با دو تساوی و یک شکست عملکرد جالبی نداشتند. یوونتوس در خانه مقابل بارسلونا شب خوبی نداشت و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد که جای خالی کریستیانو رونالدو در این بازی به شدت حس شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید