وحید حاجیان در گفت وگو با جی پلاس؛

بسکتبالیست شیمیدر: برنامه ریزی در این شرایط سخت است/فدراسیون باید شرایط ایده آل را فراهم کند

بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر گفت: فدراسیون بسکتبال با قرنطینه، تست کرونا و یا هرچیزی که هست باید شرایط ایده‌آل را برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات فراهم کند.

لینک کوتاه کپی شد

وحید حاجیان بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص وضعیت فنی و بدنی خود اظهار کرد: شرایط خوبی دارم و بیشتر از یک ماه است که تمرینات پرفشار را آغاز کردیم . با توجه به اینکه به خاطر شیوع کرونا تمرینات خوبی در پیش فصل نداشتیم؛ این یک ماه باعث شده وضعیت بهتر شود. از لحاظ فنی هم با سیستم‌هایی که سرمربی مشخص می‌کند و انجام می‌دهیم روز به روز در شرایط بهتری قرار می‌گیریم.

او با اشاره به وضعیت تیم شیمیدر نیز گفت: اوضاع تیم هم خوب است. با توجه به اینکه تقریبا می‌توان گفت یکی از آخرین تیم‌هایی بودیم که در زمان نقل و انتقالات تشکیل شد اما خدارا شکر تمرینات خیلی خوبی انجام می‌دهیم و خودم به چشم می‌بینم که روز به روز بچه‌ها چه از لحاظ بدنی و چه از لحاظ فنی پیشرفت می‌کنند؛ همچنین با اضافه شدن دو بازیکن خارجی ما می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم.

حاجیان در مورد انگیزه خود برای حضور در این تیم افزود: شیمیدر در این چند سال یکی از بهترین تیم‌های لیگ بوده و قطعا برای من فرصت خوبی است و از این بابت خوشحالم.  در هر حال راحت هستم، مشکل خاصی ندارم ، حاشیه‌ای  وجود نداشته و فکر و ذکرمان فقط تمرین و پیشرفت است ، اینکه بازیکن با خیال راحت تمرین کند مهم ترین موضوع است.

بازیکن تیم شیمیدر درباره شروع فصل جدید لیگ برتر پس از چند ماه تصریح کرد: ما معمولا بعد از هر فصل همین مقدار تعطیلی را داشتیم و امسال شاید یک ماه بیشتر شده باشد. بازیکنان به این قضیه عادت دارند فقط اینکه امسال قطعا شرایط به خاطر کرونا متفاوت است و باید دید بازی‌ها طبق زمانی که فدراسیون اعلام کرده برگزار می‎شود یا نه؛ در فصل نقل و انتقالات چند تیم زود شروع کردند و بازیکن‌های خوبی هم گرفتند. به نظر من در بسکتبال ایران خیلی تفاوت زیادی بین تیم ها نیست و فقط تیمی که سریع یارگیری کرده با تیمی که دیرتر این کار را انجام داده، چند درصد با هم فرق می کنند که البته این نظر شخصی من است؛  این مسئله را هم می توان با تمرین بیشتر، برنامه ریزی بهتر و کمک بازیکن‌های خارجی حل کرد.

وحید حاجیان در پایان صحبت‌های خود با اشاره به انتظارات بازیکنان از فدراسیون بسکتبال برای برگزاری مسابقات با خطر هر چه کمتر ابتلا به ویروس کرونا گفت:  واقعا در این شرایط برنامه ریزی سخت است؛ اینکه می‌خواهند مسابقات را برگزار کنند باید برای آن فکری هم داشته باشند. در لیگ والیبال هم  بازیکن چندین تست شان مثبت شد و مسابقات به تعویق افتاد. مطمئن هستم فدراسیون به فکر همه است چون بالاخره یک سری بازیکن، مربی عوامل تیم‌ها، داوران و خانواده آن ها در خطر هستند. به نظر من سلامتی از هر چیزی اهمیت بیشتری دارد و تا جایی که امکان داشته باشد فدراسیون با قرنطینه، تست کرونا و یا هرچیزی که هست باید شرایط ایده‌آل را فراهم کند. کمی سخت و بعید است اما امیدوارم همین اتفاق هم بیفتد؛ همه سلامت باشند و فصل جدید مسابقات را بدون مشکل سپری کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید