گزارش جی پلاس از ادامه سیوهای میلیون دلاری در پرسپولیس

رویای بیرانوند در انتظار چهاردست و هشت پای شماره 81!

حامد لک که در زمان پیوستن به پرسپولیس با انتقادهای زیادی رو به رو شد حالا به قهرمان این تیم در نیمه نهایی تبدیل شده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، بعد از رفتن علیرضا بیرانوند به باشگاه آنتورپ و البته پیوستن حامد لک به پرسپولیس همه تصور می کردند که قهرمان لیگ برتر به روزهای متزلزل در دروازه باز می گردد و بسیاری لک را در حد و اندازه های پرسپولیس نمی دانستند اما او در لیگ قهرمانان آسیا همه را بهت زده کرد و عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت.

حامد لک که با انتقادات فراوان به پرسپولیس آمد در لیگ قهرمانان آسیا و بعد از بازی برابر تیم هایی چون السد، الدحیل و النصر عربستان هیچ گلی در جریان مسابقه دریافت نکرده است و فقط با دو پنالتی دروازه اش باز شد. این دروازه بان به خوبی می داند که باید در ادامه نقاط ضعف خود به خصوص در بازی با پا را برطرف کند تا دروازه بان مطمئن تری برای قرمز ها باشد.

لک که بعد از بازی برابر السد به او چهار دست و هشت پا لقب داده شد در برابر النصر یک پنالتی مهم را مهار کرد و باعث شد پرسپولیس راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. البته در این میان نباید از عملکرد فوق العاده دفاع پرسپولیس غافل شد که موقعیت گل زیادی با حریفان نمی دهد.

حالا لک نشان داد جانشین مناسبی برای بیرانوند است؛ همان طور که بیرو در برابر السد قطر ضربه سر ژاوی را مهار کرد و به گفته رسانه ها سیو میلیون دلاری داشت جاشین او هم این کار را انجام داد. از تاثیر داود فنایی مربی گلرهای پرسپولیس هم نباید چشم پوشی کرد که باعث عملکرد خوب دروازه بان های این تیم شده است.

هرچه که بود شاید هر هوادار پرسپولیس یک عذرخواهی به حامد لک بدهکار است چرا که کمتر هواداری در زمان ضربات پنالتی او را باور داشت و اکثرا کفه ترازو را به سمت جونز سنگین تر می دانستند اما لک تا به این جای کار ثابت کرد که دروازه بان شایسته ای برای پرسپولیس است و او خیلی زود می تواند به رویای بیرانوند یعنی قهرمانی در آسیا برسد.

دیدگاه تان را بنویسید