جی پلاس

AFC: پرسپولیس 10 نفره به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید

کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به فینالیست شدن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC که قبل از بازی پرسپولیس و النصر عربستان به خاطر تصمیم بحث برانگیزی که درخصوص محرومیت آل کثیر، انتقادهایی فراوانی را به خود می دید به فینالیست شدن نماینده ایران در رقابت ها واکنش نشان داد.

AFC نوشت: تیم 10  نفره پرسپولیس در ضربات پنالتی النصر عربستان را شکست داد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. بازی دو تیم در 120 دقیقه به تساوی یک یک رسید.

حامد لک دروازه بان پرسپولیس با مهار پنالتی چهارم النصر که توسط مایکن زده شد؛ قهرمان بازی بود. پرسپولیس برای دومین بار در سه سال اخیر به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

بازی در ابتدا کم موقعیت بود اما 18 دقیقه طول کشید که بشار رسن اولین موقعیت جدی را خلق کند اما پرسپولیس از گلزنی بازماند. مهدی عبدی یک موقعیت دیگر هم داشت اما نتوانست گل بزند.

10 دقیقه مانده به پایان نیمه اول النصر صاحب ضربه پنالتی شد و حمدالله با یک ضربه چیپ دروازه پرسپولیس را باز کرد و هفتمین گل خود در رقابت ها را به ثمر رساند. کمتر از شش دقیقه بعد روی ارسال بشار رسن، مهدی عبدی با ضربه سر دروازه جونز را باز کرد و بازی یک یک شد.

در نیمه دوم یک بار دروازه حامد لک تهدید شد اما او ضربه بازیکن النصر را مهار کرد. پرسپولیس در ادامه بازی یک بازیکن به نام احسان پهلوان را به خاطر اخراج از دست داد و کارش سخت شد. در ضربات پنالتی تمام بازیکن پرسپولیس توپ هایشان را به گل تبدیل کردند اما لک توانست پنالتی مایکن را مهار کند و پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

دیدگاه تان را بنویسید