جی پلاس

پرسپولیس به دنبال انتقام از قاتل استقلال و صعود به نیمه نهایی

تیم فوتبال پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف پاختاکور برود.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم فوتبال پرسپولیس برای رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 21:15 چهارشنبه 9 مهر به مصاف پاختاکور ازبکستان برود.

پاختاکور در دور قبل 2 بر یک استقلال را از پیش رو برداشت و حالا شاگردان گل محمدی این شانس را دارند علاوه بر صعود به نیمه نهایی، انتقام همشهری خود را هم از این تیم بگیرد.

شاگردان یحیی گل محمدی نیز در یک هشتم با تک گل عیسی آل کثیر موفق به شکست السد شد و به یک چهارم نهایی رسید.

در مرحله گروهی فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا پاختاکور همراه با الهلال، الاهلی امارات و شهرخودرو در یک گروه قرار داشتند که بعد از حذف الهلال این تیم توانست با 3 برد، یک تساوی و 10 امتیاز به عنوان صدرنشین راهی دور حذفی شود. پاختاکور در این مرحله 7 گل زده و 3 گل هم دریافت کرد و از 54 شوتی که به دروازه حریفان زده اند، 20 ضربه داخل چارچوب بوده است. پیتر هویسترا به عنوان مربی روی نیمکت تیم نشسته است چرا که سرمربی این تیم به خاطر کرونا اجازه حضور روی نیمکت را ندارد.

آن ها به استقلال هم دو گل زدند و یک گل دریافت کردند. پاختاکور با وجود اینکه برابر استقلال بازی خوبی به نمایش گذاشت نشان داد در خط دفاع مشکلات زیادی دارد و پرسپولیس می تواند از این نقطه ضعف پاختاکور به نحو احسنت استفاده کند.

تیم ازبکستانی در 16 هفته ای که از لیگ این کشور گذشته در صدرجدول قرار دارد و 48 گل زده و فقط 9 گل خورده است. آن ها در پنج بازی آخر خود چهار برد کسب کردند و به تیم لوکومتیو 7 گل زده اند!

تاریخچه تقابل های دو تیم:

فصل 03_2002؛ پاختاکور یک- پرسپولیس صفر

فصل 2019؛ پرسپولیس یک- پاختاکور یک

 فصل 2019؛ پاختاکور یک- پرسپولیس صفر

دیگر بازی یک چهارم نهایی میان النصر عربستان و الاهلی عربستان ساعت 17:10 برگزار می شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید