سید جلال عسگری در گفت وگو با جی پلاس؛

دبیر فدراسیون کشتی: استعفای بنا را شوخی می گیریم/ همه چیز امن و امان است

دبیر فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون هیچ تصمیمی در خصوص استعفای محمد بنا نگرفته و باید در یک جلسه دلایل او را بشنویم اما به نظر ما این فقط یک شوخی بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

سید جلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس، در خصوص استعفای ناگهانی محمد بنا اظهار کرد: این موضوعی بین خود سرمربی و ورزشکاران در گروه بود و هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است. علیرضا دبیر ریاست فدراسیون هم چند مصاحبه انجام داد و اعلام کرد که محمد بنا عزیز ما هست و کار کردن با او افتخار کشتی است. خود محمد بنا در گروه خودشان با ملی پوشان کمی درد دل کرد و این مسئله به بیرون درز پیدا کرده اما این که استعفا به صورت مکتوب به فدراسیون ارائه شود چنین چیزی هنوز پیش نیامده بنابراین فکر می‌کنم در حد یک شوخی بوده است.

او در پاسخ به این سوال که اگر استعفا به صورت کتبی ارائه شود فدراسیون موافقت خواهد کرد یا خیر گفت: هیچ تصمیمی در این باره گرفته نشده اما مسئولان فدراسیون باید جلسه‌ای برگزار کند و دلایل محمد بنا را از زبان خودش بشنود بنابراین از سمت ما یک شوخی در نظر گرفته می‌شود.

عسگری در مورد این که گفته می‌شود دلیل اصلی استعفای محمد بنا اتفاقاتی است که در جلسه پیش آمده تصریح کرد: جلسه با حضور حمید سوریان برگزار شد و خود من هم حضور داشتم و حقیقتا بعد از آن جلسه خیلی هم بگو بخند داشتیم و هیچ اتفاق خاصی پیش نیامد؛ فقط بحث این بود که احتمال دارد مسابقات برگزار شود و مجوز صادر شود و از محمد بنا پرسیدیم چه برنامه‌ای پیش رو دارد. او هم گفت اگر مشکلی نباشد اردوها را برگزار می‌کنیم و این موضوع اصلا ارتباطی به جلسه ندارد. همه چیز امن و امان  است ان شاءالله بعد از هفت هشت ماه بلاتکلیفی مقصد کشتی مشخص شود و برنامه‌هایمان را برای بازی های المپیک شروع کنیم.

دبیر فدراسیون کشتی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به شرایط کشتی گفت: وضعیت حاضر شامل تمام رشته‌ها است و مختص کشتی نیست. ما در حال تلاش برای گرفتن مجوز هستیم که تا حدودی هم موفق بودیم. امیدوارم با یک برنامه ریزی بتوانیم مسابقات را از سر بگیریم. اردوها هم منتظر هستیم تا 20 روز آینده فدراسیون جهانی اعلام کند که اگر مسابقات جهانی برگزار می‌شود اردوها را برگزار می‌کنیم.  

 

دیدگاه تان را بنویسید