واکنش خنثی فدراسیون به استعفای محمد بنا

فدراسیون کشتی به استعفای محمد بنا از سرمربیگری واکنشی خنثی نشان داد که حاکی از این است که شاید بازگشتی در کار نباشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، وقتی روز گذشته محمد بنا به صورت غیر رسمی از سمت خود در تیم ملی کشتی فرنگی استعفا داد اینطور بنظر می رسید که فدراسیون این خبر را تکذیب کند اما وقتی علیرضا دبیر خیلی شفاف و صادقانه عنوان کرد، استعفای محمد بنا حقیقت دارد کمی معادلات به هم ریخت.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت، دبیر راجع به پیامک محمد بنا گفت: وی به من پیغام داد و اعلام کرد دیگر خسته شده و نمی‌تواند به همکاری ادامه بدهد. این مسائل در ورزش زیاد اتفاق می‌افتد. باید چند روزی صبر کرد تا فضا آرام تر شود سپس جلسه بگذاریم و در این خصوص صحبت کنیم. محمد بنا هم برای من و هم جامعه کشتی عزیز است و خودش هم این را می‌داند.

بر همین اساس می توان اینطور نتیجه گرفت که مسئولان فدراسیون آمادگی استعفای محمد بنا را داشتند و شاید در این مدت او چندین بار به طُرُق مختلف از رفتن سخن به میان آورده و برای همین رئیس فدراسیون خیلی راحت و صریح در خصوص استعفای محمد بنا صحبت کرد.

با توجه به قهرهای سریالی محمد بنا و واکنش خنثای فدراسیون کشتی، بنظر می رسد اینبار تلاشی برای بازگشت دوباره آقای خاص صورت نگیرد. برای رسیدن به جواب این سوال باید منتظر ماند و دید که طی روزهای آینده طرفین چه واکنشی نشان خواهند داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید