صحبت بازیکنان پرسپولیس در جشن قهرمانی لیگ برتر

مهاجم پرسپولیس هدف بعدی تیمش را قهرمانی جام حذفی عنوان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علی علیپور بعد از جشن قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر این نهمین جامی است که با پرسپولیس گرفتم. امیدوارم هم در جام حذفی و هم در سوپرکاپ بتوانیم عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم.

همچنین محمدحسین کنعانی زادگان بعد از قهرمانی تیمش عنوان کرد: خدا را شکر اولین قهرمانی پرسپولیس را تجربه کردم. امیدوارم  در جام حذفی دومین قهرمانی را با تیمم تجربه کنم.

شجاع خلیل زاده اظهار داشت: این قهرمانی را به هواداران که جایشان در ورزشگاه خیلی خالی است، تبریک می گویم. امیدورام زودتر کرونا تمام شود تا کنار ما باشند. این هم چهارمین قهرمانی بود. واقعا نمی دانم چه بگویم زیرا خیلی خوشحالم.

وی افزود: نشد آخرین بازی را با برد تمام کنیم و از این موضوع ناراحت هستیم. کار خیلی سختی بود و برای این قهرمانی خیلی زحمت کشیدیم.

مدافع پرسپولیس تصریح کرد: همیشه دومین قهرمانی از اولی سخت تر است و سومی از دومی اما کسب قهرمانی چهارم، خیلی سخت تر است. امیدوارم هوادارانمان همیشه سالم و سلامت باشتند.

سیدجلال حسینی درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: این قهرمانی را به هواداران تقدیم می کنم. امروز باید آنها خوشحال باشند زیرا شاید جشن برای برای ما تمام شود.

کاپیتان پرسپولیس افزود: کارهای بزرگ تری داریم. امیدوارم این روند خیلی خوب را ادامه بدهیم و بیشتر از چهار بار قهرمان شویم. بازیکنان خیلی خوبی داریم که در بالاترین سطح بازی می کنند. حفظ آنها خیلی سخت است.

کمال کامیابی نیا هم درباره برگزاری جشن قهرمانی اظهار داشت: جای هواداران خالی بود زیرا در طول فصل خیلی زحت کشیدند. سیدجلال در پرسپولیس بزرگ تری می کند و امیدواریم موفقیت های ما ادامه داشته باشد و بتوانیم این روند را ادامه بدهیم. خدا را خیلی شکر می کنم.

هافبک پرسپولیس درباره خالی بودن جای علیرضا بیرانوند در جشن قهرمانی گفت: جای علی بیرانوند خیلی خالی است. مدال علی را می گیریم و به وحید امیری می دهیم تا به وی بدهد.

دیدگاه تان را بنویسید