مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

رونالدو و رئال باهم حذف شدند/ لیون و سیتی در یک چهارم نهایی+ویدیوی گل ها

تیم های یوونتوس و رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم رئال مادرید با شکست برابر منچسترسیتی از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد. یوونتوس هم با وجود برتری 2 بر یک برابر لیون اما به خاطر گل خورده در خانهاز دور رقابت ها کنار رفت.

منچسترسیتی 2- رئال مادرید یک

رئال مادرید که در دور رفت با نتیجه‌ی دو بر یک شکست خورده بود به دنبال کامبک در این بازی بود اما در همان دقایق ابتدایی روی اشتباه مهلک واران کار رئال مادرید بسیار سخت شد. واران در دقیقه‌ی 8 با اشتباهی مضحک توپ را به ژسوس داد و ژسوس هم با پاس به استرلینگ او را در موقعیت دروازه خالی قرار داد و رحیم استرلینگ هم دروازه‌ی رئال را گشود. رئال در ادامه‌ی کار بهتر بازی کرد و در دقیقه‌ی 28، کریم بنزما روی پاس رودریگو با ضربه‌ی سر دروازه را باز کرد تا امید به رختکن رئال مادرید بازگردد.

در نیمه‌ی دوم باز هم رئال مادرید ضعیف ظاهر شد و بازی دست شاگردان پپ گواردیولا بود. باز هم واران روی یک اشتباه مهلک دیگر توپ را با ضربه‌ی سری ناقص در مقابل گابریل ژسوس قرار داد و او را با کورتوا تک به تک کرد و ژسوس هم به راحتی گل دوم سیتی را زد و آب سردی روی پیکر بی جان رئال مادرید ریخت. پس از آن حملات رئال مادرید بی فایده بود تا منسیتی راهی دور بعد شود.

یوونتوس 2- لیون یک

یوونتوس که در دور رفت مغلوب لیون شده بود به امید کامبک و بازگرداندنِ نتیجه به میدان آمده بود اما تلاش هایش ناکام ماند. خیلی زود و در دقیقه‌ی 12 ممفیس دپای دروازه‌ی بیانکونری ها را از روی نقطه‌ی پنالتی فرو ریخت تا کار برای یوونتوس سخت تر از قبل شودو آن‌ها برای پیروزی به سه گل نیاز داشته باشند. پس از این بود که کریستیانو رونالدو به خودش آمد و درخشش خود را آغاز کرد اما آن هام برای نجات یوونتوس کافی نبود.

کریستیانو رونالدو در اواخر نیمه‌ی اول و در دقیقه‌ی 43 از روی نقطه‌ی پنالتی گلِ دیپای را پاسخ داد و هوادارانِ بانوی پیر را برای کامبک در نیمه‌ی دوم امیدوار نگه داشت. در نیمه‌ی دوم بازی لیون بیشتر به سمت حفظ بازی و دفاع پیش رفت و بازی را به نوعی بست اما کریستیانو رونالدو روی یک ضربه‌ی استثنایی در دقیقه‌ی 60 دروازه‌ی لیون را برای بار دوم فروریخت تا امید ها برای صعود بیش از پیش شود.

لیون در ادامه‌ی کار توانست حملات یوونتوس را خنثی کند و بازی را نگه دارد تا نتیجه همان دو بر یک باقی بماند. با این نتیجه دو تیم در مجموع دو بر دو مساوی شدند اما با توجه به قانون گلِ زده در خانه‌ی حریف، یوونتوس از دور رقابت ها حذف شد تا کامبک کریستیانو رونالدو ناقص بماند.

در دور بعد منچسرسیتی و لیون باید به مصاف هم بروند.

دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

جمعه 17 مرداد

منچسترسیتی 2- رئال مادرید یک 

یوونتوس 2 - لیون یک

شنبه 18 مرداد

بارسلونا - ناپولی ساعت 23:30

بایرن مونیخ - چلسی ساعت 23:30

مرحله یک چهارم نهایی (سرنوشت چهار تیم قبل از تعطیلی رقابت ها مشخص شده بود)

22 مرداد

آتالانتا- پاری سن ژرمن ساعت 23:30

23 مرداد

لایپزیش - اتلتیکومادرید ساعت 23:30

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید