جی پلاس

جشن پوکر چه زمانی برگزار می شود؟ /تحویل جام قهرمانی به پرسپولیس

به نظر می رسد سازمان لیگ برنامه ریزی های خود را برای اهدای جام قهرمانی لیگ نوزدهم به پرسپولیس در دیدار با ذوب آهن انجام می دهد و قرار است قبل از بازی پایانی جام به این تیم اهدا شود.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ همانطور که پیش از این در گزارش « جشن قهرمانی پرسپولیس برگزار نمی شود؟ » گفته شد، سازمان لیگ قادر به برگزاری جشن قهرمانی شامل آتش بازی، پخش موسیقی، اهدای جام و دور افتخار توسط بازیکنان پرسپولیس در هفته پایانی لیگ نیست. در پی این موضوع، سازمان لیگ برنامه سه هفته پایانی رقابت های لیگ برتر را اعلام کرده که آخرین هفته این رقابت با نخستین شب از ماه محرم همزمان شده و به طور قطع امکان برگزاری جشن قهرمانی با توجه به مسائلی که گفته شد وجود ندارد.

با این حال، سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس چندین روز قبل اعلام کرده بود که قصد دارند جشن قهرمانی را در بازی با ذوب آهن (17 مرداد) از هفته بیست و هشتم این رقابت ها، برگزار کنند اما همچنان سازمان لیگ موضع رسمی خود را درباره این موضوع اعلام نکرده است.

با این وجود، کمیته فرهنگی این سازمان که مسئولیت برگزاری این مراسم را بر عهده دارد، طی روزهای گذشته جلساتی را جهت سازماندهی جشن قهرمانی انجام داده که این موضوع به معنی تدارک سازمان لیگ برای برگزاری این اتفاق در دیدار با ذوب آهن است.

در همین رابطه قرار است طی روزهای آینده جلسه ای دیگر با حضور مسئولان باشگاه پرسپولیس و همینطور کمیته مسابقات برگزار شود تا جام طلایی قهرمان لیگ برتر در دیدار با ذوب آهن به سرخپوشان اهدا شود. البته فعلا سازمان لیگ از اطلاع رسانی درباره این موضوع پرهیز کرده تا موافقت نهایی بهاروند رئیس سازمان لیگ و سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات را هم ضمیمه این اتفاق کند.

تنها نگرانی سازمان لیگ مربوط به دو بازی باقی مانده از فصل جاری است. احتمالا با تعهد پرسپولیسی ها مبنی بر حضور در بازی با سایپا و گل گهر با تمام قوا، نگرانی مسئولان این سازمان برای رفع هر گونه شک و شبهه در هفته های پایانی مرتفع خواهد شد.

*جشن قهرمانی با رعایت پروتکل های بهداشتی

تنها تفاوت جشن قهرمانی لیگ نوزدهم برای قرمزپوشان با سه فصل گذشته غیبت هواداران است که به علت مخالفت شورای تامین استان تهران، با حضور تعداد اندکی از آن ها هم موافقت نشده است و این تیم با رعایت پروتکل های بهداشتی جام را توسط سید جلال حسینی بالای سر می برد و بعد از آن به ویترین افتخارات خود اضافه خواهد کرد.

البته امروز هم جام قهرمانی از سوی سازمان لیگ به باشگاه پرسپولیس واگذار شد تا این باشگاه قبل از برگزاری جشن، تصاویر و ویدئوهای مرتبط با این مراسم را با حضور بازیکنان خود در آتلیه و همینطور محل تمرین سرخپوشان آماده کند و در بخش رسانه ای خود به اشتراک بگذارد.

بعد از انجام این مراحل، جام قهرمانی مجددا به سازمان لیگ بازگردانده خواهد شد تا به احتمال بسیار زیاد در روز جمعه، 17 مرداد به سرخپوشان اهدا شود.

دیدگاه تان را بنویسید