در گفت وگو با جی پلاس؛

واکنش دوومیدانی کار ایران به تغییر نظر عجیبش در خصوص سپهرزاد!/ شیری: آن زمان شرایط فرق می کرد!

ملی پوش دوومیدانی ایران گفت: در گذشته که زیر نظر هادی سپهرزاد تمرین می‌کردم شرایط خوبی وجود نداشت اما اکنون که دوباره همکاری‌مان را شروع کرده‌ایم وضعیت بهتر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

بهنام شیری پرتابگر دیسک ایران در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس، در پاسخ به این سوال که چرا نظر خود را که گفته بود به مربی داخلی تمایلی ندارد؛ تغییر داده و همکاری مجدد خود را با هادی سپهرزاد آغاز کرده است؛ اظهار کرد: آن زمان که گفتم تمایلی به کارکردن با مربی داخلی ندارم و در دوران تمرین زیر نظر هادی سپهرزاد رکوردم افت پیدا کرده؛ شرایط اردویی خوب نبود. زمانی که با مربی خارجی تمرین می‌کردم اردوهای زیادی برگزار می‌شد و شرایط حمایتی و مالی خوبی داشتیم ولی سالی که با سپهرزاد تمرین می‌کردم این گونه نبود.

پرتابگر دیسک ایران در ادامه صحبت های خود گفت: از طرفی به پیک بدنی و اوج آمادگی نرسیده بودم و فدراسیون هم که قرادادی با هادی سپهرزاد امضا نکرده بود. بعد از آن که رکوردم به 61 متر رسید شرایط به هم ریخت؛ در صورتی که اگر وضعیت اردوها و تمرین مثل سابق بود صددرصد در کنار هادی سپهرزاد به رکورد 64 متر می‌رسیدم.  الان هم فعلا راضی هستیم و تمرینات تکنیکی انجام می‌دهیم تا شرایط بهتر شود.

او با اشاره به آغاز تمرینات خود گفت: هفته گذشته که با آقای سپهرزاد به فدراسیون رفتیم و در رابطه با اردو صحبت کردیم از همان روز تمرینات آغاز شد و در حال حاضر هم در ورزشگاه افتاب انقلاب تمرین می‌کنم. از نظر سخت افزاری مشکل زیادی ندارم اما از لحاظ روانی به حمایت بیشتری نیاز دارم تا به چیزهایی که مدنظر خودم و مربی هست برسیم. اکنون هم که با توجه به شرایط فعلی و ویروس کرونا اردو خارجی نداریم البته این موضوع بستگی به برنامه ریزی‌‌های مربی‌ام دارد.

نایب قهرمان پرتاب دیسک آسیا در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: امیدوارم حمایت‌ها از من و مربی‌ام بیشتر شود تا به اهدافی که می‌خواهیم برسیم. هم من هم هادی سپهرزاد تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا نتایج خوبی کسب کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید