نشست خبری سرمربیان پارس جنوبی جم و پیکان

پورموسوی: برنامه ای برای بازی با استقلال نداریم!/ مکوندی: وجدانم در عذاب است

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: متاسفانه سازمان لیگ بدترین زمان را برای بازی ما با استقلال انتخاب کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سیروس پورموسوی بعد از تساوی بدون گل مقابل پیکان در نشست خبری اظهار داشت: همین که در بازی رودرو بازنده نبودیم خدا را شکر می‌کنیم. تک امتیاز به نفع ما بود. از تیم پیکان و کادرفنی این تیم تشکر می‌کنیم که تلاش کرد بازی خوبی انجام شود. 

وی افزود: فشردگی مسابقات و همچنین شرایط وزش بد بازی را خراب کرد. خستگی بازیکنان ما از بازی قبل هم مشهود بود در نیمه اول بازیکنان خودشان نبودند اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد. فرصت گل هم داشتیم که با بی دقتی از دست دادیم.

سرمربی پارس جنوبی در مورد اینکه برای مساوی به میدان آمده بودید گفت: خیر درست نیست ما 4 تعویض تهاجمی داشتیم سه مهاجم به میدان فرستادیم اگر بخواهیم مساوی کنیم که مهاجم به میدان نمی‌فرستادیم. با بازیکنانم صحبت کرده بودیم که برای برد در نیمه دوم به میدان برویم. پیکان هم تیم بزرگی بوده و این مسابقه فینالی برای هر دو تیم بود. در این حالت حفظ جایگاه  تیم خوب بود. لنگه کفش در بیابان غنیمت است.

پورموسوی در مورد اینکه مقابل استقلال دوشنبه بازی خواهید کرد یا نه گفت: با هماهنگی که با کادرفنی داشتیم ما یازدهم مرداد با شاهین بوشهر بازی داریم و تیم را تعطیل کرده‌ایم. ما از فردا استراحت می‌کنیم بازیکنان نیاز به استراحت دارند. تمرینات در تهران است و برنامه‌ای برای بازی با استقلال نداریم و تمرینات ما در تهران است. البته به نظرم باید این مسابقه 3 بر صفر شود.

وی خاطر نشان کرد: فاصله دو بازی با شاهین به تیم ما کمک می‌کند. بازیکنان معرفتی بازی می‌کنند اما جای شکر دارد که مسئولان شهری به تیم خوش بین شده اند و امروز بازیکنان با حداکثر توان  شان بازی کردند و اگر چه نبردیم اما  بازیکنان کم کاری نکردند.

سرمربی پارس جنوبی در مورد اینکه به زمان بازی با استقلال معترض هستید گفت: سازمان لیگ بدترین زمان ممکن را برای بازی معوقه انتخاب کرده است و باید بازی معوقه بعد از بازی بیست و هفتم برود نه قبل از آن ما مصدوم زیاد داریم و تلاش می‌کنیم مصدومان  را به بازی برسانیم.

 

عبدالله ویسی بعد از تساوی بدون گل مقابل پارس جنوبی جم  در نشست خبری حاضر نشد و بهروز مکوندی دستیار او در نشست خبری اظهار داشت: به جز 10 دقیقه اول که صاحب موقعیت گل شدیم از نظر فنی از بقیه بازی راضی نیستیم. انتظار از ما و سایر تیم‌ها بیشتر است اما باید شرایط ما را درک کنند زیرا تعطیلی مسابقات و دوری از تمرینات وارد مسابقات شدیم. 

وی تصر یح کرد: هرچه به اتمام مسابقات نزدیک می‌شویم شرایط بدنی بازیکنان هم تاثیرمنفی خودش را خواهد گذاشت و 5 بازیکن ما در این دو هفته از دست دادیم و دو بازیکن را امروز از بازی از دست دادیم و سه بازیکن هم هفته پیش از دست دادیم.

مربی پیکان تصریح کرد: امیدوارم آن هایی که اصرار داشتند بازی تحت هر شرایطی برگزار شود و سلامت بازیکنان و ورزشکار برایشان مهم نبود الان به این نتیجه رسیده اند که برخی ورزشکاران ممکن است آینده‌شان را از دست بدهند. من از نظر وجدانی بخاطر این 5 بازیکن درعذابم و امیدوارم مشکل خاصی پیش نیاید. 

دیدگاه تان را بنویسید