نشست خبری سرمربیان گل گهر سیرجان و ماشین سازی تبریز

جلالی: ما واقعا تیم خوبی هستیم / عبدالهی: بافت فوتبال ما امروز بی نظیر بود

سرمربی گل گهر بعد از پیروزی تیمش در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال گفت: ما واقعا تیم خوبی هستیم و اگر شرایطمان در جدول خوب نیست مربوط به نیم فصل اول است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال گل گهر در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش برابر ماشین سازی اظهار کرد: ما به ثبات و تغییر ذهنیت تیم مان احتیاج داشتیم و این کار با درایت بازیکنان در زمین انجام شد. دیدید که چه بازی شجاعانه ای کردیم. از بازیکنانم واقعا ممنونم. آن ها عالی بودند و صادقانه، صمیمانه و همدلانه بازی کردند. این چیزی است که به آن نیاز داریم.

او ادامه داد: ما واقعا تیم خوبی هستیم. از ۱۱ بازی دور برگشت ۱۸ امتیاز گرفته ایم. اگر جایگاهمان در جدول خوب نیست به خاطر عملکردمان در نیم فصل اول است. امیدوارم که این خوب بودن را در چهار بازی باقی مانده ادامه بدهیم. من خیلی امیدوار هستم. از خدا می خواهم در پایان بازی ها هم جایگاه خوبی داشته باشیم و هم تیم را برای مردم خوب سیرجان و مدیریت گل گهر در لیگ برتر حفظ کنیم.

او ادامه داد: شرایط بازی طوری بود که بازیکنان ما دوست داشتند گل اولمان را حفظ کنند و به خاطر همین کمی عقب نشینی کردند. وقتی گل خوردیم دوباره بازی را در دست گرفتیم چون بازیکنان می خواستند از بازی برنده بیرون بیایند. وقتی از تغییر ذهن صحبت می کنم منظورم همین است که به آن رسیده ایم. می خواهیم کاری کنیم که در آینده اگر از حریف پیش بودیم هم یک تیم حمله کننده باشیم.

جلالی در پایان گفت: ماشین سازی هم بازی خوب و شایسته ای انجام داد و امیدوارم که آن ها هم خودشان را در لیگ حفظ کنند.

حمید عبداللهی، مربی تیم فوتبال ماشین سازی در نشست خبری بعد از شکست تیمش برابر گل گهر بیان کرد: بازی همان طور که فکر می‌کردیم برای ما جلو رفت. یک بازی سخت داشتیم و می‌دانستیم تیم گل گهر بازی مستقیم انجام می‌دهد و به دنبال استفاده از فضای پشت دفاع و گرفتن ضربات ایستگاهی است. کل برنامه حریف همین بود. تمام نکات را به بازیکنان گوشزد کرده بودیم. باختیم و طبیعتا از نتیجه راضی نیستم ولی از نوع بازی و انرژی بازیکنان در زمین و ایجاد موقعیت راضی هستم. ما باید بازی را با اختلاف می‌بردیم ولی متاسفانه ۲ بر یک باختیم. 

او ادامه داد: بازیکنان ما به جز ۱۰ دقیقه ابتدایی مسابقه تمرکز لازم را داشتند. بافت فوتبال ما امروز بی نظیر بود. نیمه دوم هر کاری که لازم بود با گل گهر کردیم. به جز دو ضربه ایستگاهی حریف، بقیه زمان بازی در دست ما بود. یک روزهایی توپ وارد دروازه نمی‌شود. بازیکنان ما می‌دانند کجای کار هستند و از آن‌ها ممنونم. امروز با یک قلب بزرگ کار کردند.  یاد می‌گیرند که هر روز برای بهتر شدن تمرین کنند. امیدوارم امسال تیم در لیگ بماند. به تک تک بازیکنانم افتخار می‌کنم. پاداش تیم گل گهر برای بازی برابر ما یک رقم رویایی بود. برابر چنین تیمی با این انرژی بازی کردن خیلی سخت است ولی بازیکنان ما این کار را کردند. ما در بازی بعدی قطعا از امروز بهتر بازی می‌کنیم.

مربی ماشین سازی درباره داوری هم توضیح داد: ما روی صحنه پنالتی هم بحث داریم. قبل از بازی ابراز نگرانی کرده بودم. فکر می‌کنم آقای صفایی می‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد. همچنین فکر می‌کنم یک توپ هم از خط دروازه رد شد. البته باید فیلم بازی را ببینیم. 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید