گزارش جی پلاس

رقیبان ساعت پوکر پرسپولیس را عوض کردند/ کرونا به شاگردان آقا معلم ساخت + جدول

در پایان هفت بازی از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال سپاهان و فولاد تیم های پیروز بالانشین جدول بودند و گل گهر سیرجان هم با یک پیروزی مهم از قعر جدول فاصله گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، با توجه به هفت بازی برگزار شده در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس برای قطعی کردن قهرمانی خود چاره ای جز شکست نفت مسجد سلیمان ندارد. تیمی که در دور رفت پرسپولیس کالدرون را شکست داد و در خانه کار را برای هر حریفی سخت می کند.

ماشین سازی یک - گل گهر سیرجان 2

شاگردان مجید جلالی در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف میزبان خود ماشین سازی رفتند و توانستند یک پیروزی ارزشمند را خارج از خانه کسب کنند و از قعر جدول فاصله بگیرند. در این بازی علیاری روی پاس منشا اولین گل مهمان را به ثمر رساند اما شاهین ثاقبی در نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه 88 این مسابقه میزبان قافله را باخت و علیرضا ابراهیمی گل پیروزی پخش شاگردان مجید جلالی را به ثمر رساند تا سه امتیاز مهم نصیب آن ها شود. گل گهر که پس از ابتلای چند بازیکنش به کرونا به مصاف شاهین رفته بود؛ آن بازی را با برد پشت سرگذاشت و حالا با این برد هم 25 امتیازی شد و به رده سیزدهم صعود کرد. ماشین سازی هم با 27 امتیاز در رده دهم ماند.

شهرخودرو صفر- تراکتور صفر

شاگردان سهراب بختیاری زاده و ساکت الهامی که رقابت شدیدی برای کسب سهمیه آسیایی دارند در مشهد به مصاف هم رفتند که این بازی برنده نداشت تا داستان سهمیه لیگ قهرمانان آسیا همچنان ادامه داشته باشد. تراکتور با 45 امتیاز در رده سوم و شهرخودرو با 43 امتیاز در رده چهارم است.

سپاهان یک- صنعت نفت آبادان صفر

در میان تیم هایی که به دنبال نایب قهرمانی و کسب سهمیه هستند سپاهان موفق به شکست حریف خود شد. شاگردان قلعه نویی در اصفهان با گل مهدی زاده در دقیقه 16 پیروز میدان شدند البته آن ها یک پنالتی را هم توسط محبی از دست دادند. با این برد سپاهان 45 امتیازی شد و صنعت نفت نفت 37 امتیازی و در رده هفتم ماند. با اخراج سروش رفیعی در این بازی او دیدار هفته بعد برابر استقلال را از دست داد.

پیکان صفر - پارس جنوبی جم صفر

پیکان که به دنبال فرار از قعر بود نتوانست برابر پارس جنوبی جم کاری از پیش ببرد و به یک امتیازی خانگی قناعت کرد. شاگردان ویسی با این تک امتیاز به رده پانزدهم نزول کردند و در منطقه سقوط قرار گرفت. پارس جنوبی هم با یک امتیازی 25 امتیازی شد و در رده یازدهم قرار گرفت.

فولاد 2- ذوب آهن یک

فولاد با برتری در این مسابقه مانع قهرمانی پرسپولیس قبل از دیدار با نفت مسجد سلیمان شد. شاگردان جواد نکونام در دقیقه 55 توسط پریرا به گل رسیدند اما کولیبالی با گل به خودی که زد بازی را مساوی کرد. فولادی ها که به دنبال کسب بهترین رتبه در لیگ هستند در دقیقه 89 توسط حردانی به گل دوم رسیدند تا 42 امتیازی شوند و هم امتیاز با استقلال در رده ششم جدول قرار بگیرند. شاگردان بوناچیچ هم با این شکست با 25 امتیاز در رده یازدهم قرار گرفتند.

شاهین شهرداری بوشهر یک - سایپا یک

جدال دو تیم پایین نشین جدول هم برنده نداشت تا کار برای هردو تیم سخت تر از قبل شود. شاهین با توجه به شرایطی که دارد و حضور در رده شانزدهم امید زیادی برای بقا ندارد اما شاگردان صادقی که به دنبال فاصله از قعر بودند در راه رسیدن به این هدف ناکام بودند و حالا با 24 امتیاز به رده چهاردهم سقوط کردند.

استقلال یک- نساجی یک

بعد از پیروزی هفته گذشته استقلال برابر صنعت نفت آبادان، این تیم به دنبال کسب سه امتیاز دیگر و صعود به رده های بالای جدول بود که در این راه ناکام ماندند. در نیمه اول استقلال بهتر از نساجی بود. استقلال از روی نقطه پنالتی و توسط دیاباته به گل رسید اما محمد میری با یک شوت زیبا دروازه حسینی را باز کرد تا نیمه اول با تساوی یک یک به پایان برسد. نیمه دوم شاگردان مجیدی شانس آوردند که گل دوم را نخوردند و نساجی موقعیت های خوب گلزنی را از دست داد تا بازی با همان نتیجه نیمه اول به پایان برسد. استقلال با 42 امتیاز در رده پنجم و نساجی با 29 امتیاز در رده نهم قرار دارند.

نتایج هفته بیست و ششم لیگ برتر:

ماشین سازی یک - گل گهر سیرجان 2

شهرخودرو صفر- تراکتور صفر

سپاهان یک- صنعت نفت آبادان صفر

پیکان صفر - پارس جنوبی جم صفر

فولاد 2- ذوب آهن یک

شاهین شهرداری بوشهر یک - سایپا یک

استقلال یک- نساجی یک

جمعه 3 مرداد

نفت مسجد سلیمان - پرسپولیس ساعت 20:45

برنامه هفته بیست و هفتم:

جمعه 10 مرداد

تراکتور - پیکان ساعت 19:45

ذوب آهن - نفت مسجد سلیمان ساعت 20:30

سایپا - ماشین سازی ساعت 20:45

صنعت نفت آبادان - شهر خودرو ساعت 21

شنبه 11 مرداد

نساجی مازندران - پرسپولیس ساعت 19:30

گل گهر سیرجان - فولاد خوزستان ساعت 20:15

پارس جنوبی جم -  شاهین شهرداری بوشهر ساعت 20:30

استقلال - سپاهان ساعت 21:30

ج

 

دیدگاه تان را بنویسید