بیرانوند گرفتن پنالتی را مدیون من است!

خاطره عجیب رامین رضاییان از حرف هایی که به رونالدو زده! / او می گفت چرا به من دست می زنی؟+فیلم

رامین رضاییان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در برنامه دورهمی صحبت های جالبی انجام داد و خاطره جالبی درباره تقابلش با رونالدو تعریف کرد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، رامین رضاییان در برنامه دورهمی درباره بازی ایران و پرتغال در جام جهانی گفت: رونالدو گفت چرا به من دست می زنی؟ من به رونالدو گفتم دوست دارم. تو برو پستت را عوض کن. دائم روی اعصابش بودم و او هم فحش می داد.

رضاییان در ادامه ادعاهایش درباره تقابل را رونالدو گفت: دوست داشتم بهش دست بزنم؛ پیراهنش را می کشیدم؛ می رفتم می گفتم "دیدی روی سرت ضربه سر زدم؛ در حدی که از خجالت رونالدو در بیایم، کلمات انگلیسی یاد گرفته بودم! فکر کنم کنترلش کردیم!

بعد از تعریف این خاطره هم مهران مدیری گفت: جای رونالدو بودم به شکلی تو را می زدم که بلند نشوی!

رامین رضاییان هم چنین گفت: بیرانوند مهار پنالتی رونالدو را مدیون من است چون رونالدو را اذیت کردم .

بازیکن سابق پرسپولیس همچنین با بیان خاطره دیگری از بازی در این تیم، گفت: با مهدی طارمی نقشه می ریختیم  که برای او سانتر کنم. گاهی اتفاقی توپ ارسالی من روی سر او می آمد و طارمی هم باورش می شد واقعا برای او سانتر کردم چون آدم ساده ای است.

رضاییان همچنین ادعا کرد که دو سال برای پرسپولیس رایگان بازی کرده و عملکردش همیشه عالی بود و وقتی از پرسپولیس رفته روزهای بدی را تجربه کرده است. او گفت که شرافتمندانه زندگی می کند و از مسیرش دور نخواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید