نشست خبری سرمربیان شاهین بوشهر و گل گهرسیرجان

سرآسیایی: همه کمک کردند به برد خوب برسیم/ پاشازاده: بضاعت ما همین بود

سرمربی شاهین می‌گوید که بضاعت تیمش نمایشی بود که مقابل گل‌گهر داشتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مجتبی سرآسیایی پس از برتری 4 بر 2 گل گهر مقابل شاهین بوشهر اظهار داشت: خوشبختانه بچه ها با یک انرژی خوب کار کردند  و قطعا در این امر مدیران باشگاه، مجید جلالی سرمربی و پیروز قربانی مربی تیم زحمت زیادی کشیدند. همه کمک کردند تا این اتفاق خوب بیفتد. در این بازی برای بردن آمده بودیم و خیلی تاکتیکی کار کردیم که همراه با یک برد خوب شد.

وی در مورد ادامه کار گفت: من چند روزی است که در سیرجان هستم و می‌دانم که این بچه‌ها، کادر فنی و باشگاه همه هم قسم شده ایم که این بردها ادامه دار باشد و در بازی‌های باقیمانده با حداکثر امتیاز، شادی هرچند کوچکی را برای مردم خوب سیرجان بیاوریم و قدردان آنها باشیم.

سرآسیایی در مورد وضعیت خود و اینکه چطور از شهر خودرو جدا و به گل گهر آمد، عنوان کرد: فرقی نمی‌کند. تا آن روز باید برای موفقیت شهر خودرو تلاش می‌کردم، اما شرایط طوری که دوست داشتیم پیش نرفت و امروز در خدمت تیم خوب گل گهر هستم و به شاگردی مجید جلالی افتخار می‌کنم. اتفاق خیلی خوبی برایم است که کنار جلالی باشم. این یک کلاس فشرده برای من در این 6 بازی است.

 

 

مهدی پاشازاده، سرمربی شاهین در نشست خبری پس از بازی با گل‌گهر که با شکست ۴ بر ۲ این تیم به پایان رسید، اظهار کرد: ما نزدیک ۱۴ ساعت در راه بودیم و خیلی بازیکن کم داشتیم. بدبختی ما این است که نمی‌توانیم از امیدهایمان استفاده کنیم چون کارت بازی ندارند. این چه جور سرمایه‌ای است که نمی‌توانیم استفاده کنیم. داوری هم علیه تیم ما بود ولی کاری هم از تیم ما برنمی‌آید.

او افزود: بضاعت ما همین بود. ما مشکلاتمان را باید برطرف کنیم. این تیم درست ساخته نشده ولی سعی می‌کنیم تا هفته بعد وضعیت را بهبود ببخشیم. ما باید کار کنیم ولی فرصتمان باتوجه به برنامه لیگ کم است. البته باتوجه به تجربه این دیدار قول می‌دهم که تا هفته بعد تیم بهتری ببینید.

 

دیدگاه تان را بنویسید