جلالی: بازی فردا برای ما مهم و حساس است/ در لیگ ماندنی هستیم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: شرایط به‌ گونه‌ای است که به لطف خدا می‌توانیم در لیگ خودمان را حفظ کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ مجید جلالی در سیرجان اظهار داشت: من هنوز هم کاملا به کارم و به آینده تیم باور دارم. الان که هیئت مدیره با استعفایم موافقت نکرده و خواستند که برگردم، انگیزه‌هایم چندین برابر شده و حتی با بچه‌ها هم صحبت کردیم تمرینات‌مان را که شروع کردیم، انگیزه در بچه‌ها هم افزایش یافته است.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان عنوان کرد: شش بازی داریم و شرایط به‌ گونه‌ای است که به لطف خدا می‌توانیم در لیگ برتر خودمان را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: بازی فردا برای ما مهم و حساس است. از تیمم خواستم با آرامش بازی کند. در دیدار با پیکان علی‌رغم اینکه بازی برتری داشتیم، عدم آرامش و نگرانی بچه‌ها موجب شد که موقعیت‌های خوبی که داشتیم را از دست بدهیم.

جلالی تصریح کرد: ما قطعا با تمام وجودمان با کاری که می‌کنیم باور و اطمینان داریم. به تیم و تشکیلات‌ و مجموعه‌مان ایمان داریم و همچنین تعهد داریم و به لطف خدا موفق می‌شویم.

وی در خصوص جداشدن تعدادی از کادر فنی و  در خصوص ملحق شدن چند نفر از جمله قربانی به تیم، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخش فنی تیم را باید ترمیم و قوی‌تر کنیم از این دوستان خواهش کردم و از آنها ممنون هستم که دعوت بنده را قبول کردند و به کادر فنی اضافه شدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید