ادعای مجید جلالی در خصوص رفتار بد داور

سرمربی تیم فوتبال گل گهر می‌گوید داور مسابقه تیمش برابر سپاهان عملکرد خوبی داشته اما در یک صحنه برخورد بدی با بازیکنش کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان بعد از شکست تیمش برابر سپاهان اظهار کرد:‌ گل زود هنگام سپاهان طراحی ما برای مسابقه را تحت تاثیر قرار داد و برنامه‌های ما خراب شد. در دو روزی که لیگ برگزار شد، بالای ۲۰ گل به ثمر رسید و شاید ۷۰ درصد گل‌ها در ۱۵ دقیقه ابتدایی و پایانی بازی به ثمر رسیده‌اند. امروز هم این موضوع را به بازیکنان گفته بودم که باید ۱۵ دقیقه اول بازی را باید به سلامت رد کنند.

او ادامه داد: شما دیدید روی یک ارسال چقدر راحت گل خوردیم و بعد از آن هم که یک پنالتی به حریف دادیم. ما در طول بازی موقعیت‌های بهتری نسبت به حریف داشتیم. حیف شد که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. نگاه ما باید به بازی‌های بعدی باشد و خیلی زود چه از نظر ذهنی و چه از نظر فنی برگردیم. ما در بهترین وضعیت بودیم که متاسفانه بازی‌ها تعطیل شد. باید سعی کنیم هر چه زودتر به شرایط خوب برگردیم.

جلالی درباره داوری هم توضیح داد: داوری خوب بود. فقط در یک صحنه به او معترض بودم که چرا با بازیکنان بد صحبت می‌کرد. یک جا به بازیکن ما گفت "من صدایم را بالا می‌برم و تو هیچ کاری نمی‌توانی بکنی." فکر نمی‌کنم این برخورد خوبی باشد. او در طول بازی خوب قضاوت کرد. البته در نیمه اول به نظرم می‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید