جی پلاس

گاف عجیب فدراسیون فوتبال/ تولد بازیکنی به نام "خالد بوهادوز"!+عکس

فدراسیون فوتبال در یکی از خبرهای منتشر شده در سایت خود اشتباه عجیبی را مرتکب شد که باعت تعجب شده است.

لینک کوتاه کپی شد

سرویس ورزشی جی پلاس، در سالروز برد ایران برابر مراکش در جام جهانی 2018 روسیه، فدراسیون فوتبال خبری کوتاه با تیتر "سالروز پیروزی ایران برابر مراکش" منتشر کرد. این خبر دو موضوع مورد بحث داشت که یکی از آن ها ناشی از اشتباه عجیب و بزرگ در اطلاعات نوشته شده در آن بود.

در خط انتهایی پاراگراف اول خبر، نام زننده گل به خودی بازی ایران و مراکش به جای "عزیز بوهدوز"، "خالد بوهادوز" عنوان شده است!

گاف باورنکردنی فدراسیون فوتبال/ تولد بازیکنی به نام

"خالد بوهادوز" کیست؟!

"خالد بولهروز" (Khalid Boulahrouz) یک چهره شناخته شده در فوتبال دنیاست اما کسی خالد بوهادوز را نمی شناسد! بولهروز بازیکن پیشین تیم ملی هلند بود که در تیم هایی چون چلسی و فاینورد هم بازی کرده است.

بولهروز همان بازیکنی است که دربازی هلند و پرتغال در جام جهانی 2006 که به "قتل عام نورنبرگ" معروف شده و سراسر کارت زرد و قرمز بود، روی کریستیانو رونالدو خطای سختی انجام داد و دقیقه 63 از بازی اخراج شد!

2

images4.persgroep.net

اما "عزیز بوهدوز" (Aziz Bouhaddouz) همان کسی است که در بازی ایران و مراکش به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و درواقع زننده گل این بازی بود.

1

گاف باورنکردنی فدراسیون فوتبال/ تولد بازیکنی به نام

 

در پروفایل این بازیکن هم علاوه بر عزیز نام دیگری ثبت نشده و اگر هم در شناسنامه او نکته ای باشد بعید به نظر می رسد فدراسیون ایران از آن خبردار باشد.

21212

به هرترتیبی که هست روابط عمومی فدراسیون فوتبال این دو بازیکن را تلفیق و بازیکن جدیدی را به دنیای فوتبال معرفی کرده است.

البته باید این نکته را هم عنوان کرد که در تصاویر درج شده در این خبر هیچ عکسی از کارلوس کی روش نیست و گویی او در آن روز روی نیمکت تیم ملی ایران نبوده است! موضوعی که سوال برانگیز است.

گاف باورنکردنی فدراسیون فوتبال/ تولد بازیکنی به نام

 

*این نکته را باید خاطر نشان کرد که فدراسیون فوتبال ساعاتی بعد از انتشار این خبر، نام بازیکن را تصحیح کرد.

دیدگاه تان را بنویسید