جی پلاس

ساکت در سکوت بازگشت!/ احکام جدید یاران تاج در فدراسیون فوتبال؟

با وجود مخالفت دبیرکل فدراسیون فوتبال با فعالیت دو تن از نزدیکان مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند احکام جدیدی را برای ساکت و شکوری صادر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

سرویس ورزشی جی پلاس؛ فدراسیون فوتبال مدت‌هاست که به علت اختلاف نظر و سلیقه برخی از مدیران تبدیل به دو طیف مختلف شده است و حتی در برخی موارد اختلافات به مراجع بالادستی بین المللی هم می‌رسد.

پس از تغییرات مدیریتی اخیر در فدراسیون فوتبال و بیکار شدن ابراهیم شکوری و محمدرضا ساکت، اکنون احکام جدیدی برای این مدیران صادر شده است. البته ساکت از مدت‌ها قبل به صورت شفاهی فعالیت خود را در سمت جدیدش آغاز کرده اما احکام این دو اخیرا آماده شده است.

*فعالیت ساکت در فوتبال، شکوری در فوتسال

حیدر بهاروند، سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال که دوستی نزدیکی با مهدی تاج دارد، دو تن از نزدیکان رئیس سابق در این فدراسیون را همچنان حفظ کرده و ساکت و شکوری در فوتبال و فوتسال فعالیت خواهند کرد.

طبق تصمیمات جدید حیدر بهاروند، محمدرضا ساکت به عنوان مشاور رئیس سازمان لیگ فوتبال و ابراهیم شکوری به عنوان مشاور سرپرست سازمان لیگ فوتسال حضور خواهند داشت تا همچنان به عنوان کارمندان این فدراسیون به کار خود ادامه دهند.

*اختلاف دبیرکل و رئیس!

این دو بعد از روی کار آمدن مهدی محمدنبی که از نزدیکان به وزارت ورزش و جوانان محسوب می‌شود بیکار شده بودند و خبرها حاکی از رفتن آن‌ها بود اما بهاروند همچنان این دو نفر را حفظ کرده است.

در واقع وقتی محمدنبی دبیرکل فدراسیون شد، با وجود پیشنهاد شکوری هم حاضر به همکاری با وی نشد و در ادامه، خواستار کنار رفتن ساکت از سازمان تیم‌های ملی و تعطیلی این مجموعه و سپردن کارها به دپارتمان تیم های ملی شد.

با این اتفاق، دو تن از نزدیکان مهدی تاج از فدراسیون کنار می‌رفتند اما بهاروند اجازه چنین کاری را نداده و فعلا این دو نفر تا زمان حضور تیم فعلی در فدراسیون حضور خواهند داشت.

*n امین سمت ساکت در فدراسیون فوتبال

محمدرضا ساکت تنها مدیر فدراسیون است که در تمام بخش‌های این مجموعه در چهارسال گذشته فعالیت کرده و اتفاقی نیست که ردپای او در آن دیده نشود. وی که به عنوان ابوالمشاغل در فدراسیون معروف است، باز هم به شکل خستگی ناپذیری به فعالیت خود در فوتبال و سازمان لیگ ادامه خواهد داد.

دیدگاه تان را بنویسید