جی پلاس

"ب.ز" کیست و چه نقشی در قرارداد ویلموتس داشت؟

در جریان قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال صحبت از حضور فردی با نام مخفف "ب.ز" می شود که در گذشته مترجم کی روش معرفی شده بود اما کسی نمی داند که او چه سمت و نقشی در فوتبال ایران دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، نام "ب.ز" یا همان "بوروس" از زمان حضور کی روش در تیم ملی به گوش رسید و از او به عنوان مترجم نام برده می شد. در حالی که در آن زمان او را آشنا و دوست کی روش می دانستند اما به نظر می رسد بعد از رفتن این مربی هم هنوز ارتباط ب.ز با فدراسیون حفظ شده است. ضمن اینکه این فرد در گذشته روابطی هم با امید نمازی داشته است.

"ب.ز" کیست؟

ب. ز همان بهروز زنجانی است که گفته می شود در جریان مذاکره فدراسیون و ویلموتس همراه مهدی تاج در جلسات بوده و حتی در جلسه هفته گذشته تاج و علی نژاد معاون وزیر هم حاضر بوده است. پیش از این همه این ها به عنوان گمانه زنی مطرح می شد اما تاج این موارد را رسما تایید کرد.

تاج درباره علت حضور بهروز زنجانی در جلسه با ویلموتس و البته چگونگی آشنایی با این فرد گفت: او زمان کی روش مترجم بود و کنار او بود و ما از آن جا او را شناختیم. جوان بسیار خوبی است و تمام بازی های تیم ملی را با هزینه خودش می رود و از نزدیک نگاه می کند. هیچ کسی هم برای او بلیت نمی خرد. او فوتبال و مربیان را می شناسند.

او در پاسخ به این سوال که آیا او در کار تجارت شکر است؟ و اگر این موضوع صحت دارد، زمینه کاری او اصلا مرتبط با فوتبال نیست گفت: پدر او در کار شکر است و اصلا ربطی به او ندارد. اینکه شغل پدرش را به او ربط بدهیم و بگوییم چرا در فوتبال دخالت دارد درست نیست. تمام بندهای قرارداد با ویلموتس را یک حقوقدان تنظیم کرده است. در جریان مذاکره با ویملوتس هم او فقط قراداد را برای این مربی خواند و در در داخل کشور قرارداد نهایی امضا شد.

تاج هم چنین درباره علت حضور زنجانی در جلسه با علی نژاد معاون وزیر گفت: او اطلاعات مذاکره ای که داشتیم را می دانست و اتفاقا پیشنهادهای خوبی هم در آن جلسه داد.

با وجود این صحبت ها اما مهدی تاج هنوز به صورت واضح و روشن علت حضور این فرد را در جریان مذاکرات با ویلموتس مشخص نکرده است. با این صحبت ها او تنها به عنوان مترجم از این فرد استفاده می کند!

دیدگاه تان را بنویسید