پیشکسوت فوتبال در گفت وگو با جی پلاس؛

کربکندی: لیگ قهرمانان برای ایران خوب شروع نشد/ مشکل میزبانی تیم های ایرانی به خاطر ضعف مدیریتی است

کارشناس فوتبال گفت: هفته اول برای ایران خوب نبود و ما لیگ قهرمانان را خوب شروع نکردیم هرچند امیدوارم شرایط در هفته های بعد تغییر کند

لینک کوتاه کپی شد

رسول کربکندی پیشکسوت فوتبال ایران در گفت وگو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، درباره عملکرد هفته اول نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: از نظر امتیازی هفته اول لیگ قهرمانان برای ایران خوب نبود و به غیر از سپاهان تیم های دیگر نتوانستند نتایج خوبی را کسب کنند و در واقع هفته اول برای ایران خوب نبود و ما خوب شروع نکردیم هرچند امیدوارم شرایط در هفته های بعد تغییر کند. سپاهان نتیجه خوبی برابر تیم العین گرفت و بازی خوبی هم ارائه داد. سپاهان از فرصت هایی که داشت خیلی خوب استفاده کرد و باید بگویم حرفه ای کار کرد و شایسته این نتیجه بود. استقلال هم برابر تیمی قرار گرفت که از نظر فنی بسیار پایین تر از آن بود اما نباید کیفیت زمین بد اربیل را نادیده گرفت چرا که بازی روان استقلال را تحت تاثیر قرار داد. البته مصدومیت مهدی قائدی هم که باید گفت بازی استقلال را جان می دهد، به ضرر این تیم شد.

کربکندی در خصوص شکست پرسپولیس و شهرخودرو برابر حریفانی از قطر و عربستان گفت: الهلال پراز ستاره و بازی کردن برابر این تیم واقعا سخت است. الهلال فصل پیش را با قهرمانی پشت سرگذاشت و واقعا انتظار اینکه شهرخودرو باید این تیم را می برد درست نیست. این تیم تمام تلاش خود را انجام داد اما مقابله با الهلال که یکی از بهترین های تاریخ آسیاست برای بازیکنان شهرخودرو سخت بود.

او ادامه داد: الدحیل هم تیمی پر از ستاره است اما انتظار داشتیم پرسپولیس بهتر از این کار کند. گل اول شیرازه پرسپولیس را از هم پاشید و خوردن گل دوم هم وضعیت را بدتر کرد. در صحنه خوردن گل اول که بی شباهت به گل ژاپن به ایران نبود، اشتباه بزرگی را از خط دفاع تیم دیدیم. تیمی به مانند پرسپولیس که مدافعانش با تجربه هستند بعید بود که این کار را انجام بدهند؛ البته از بیرانوند هم توقع بود در صحنه گل دوم بهتر کار کند.

پیشکسوت فوتبال درباره بازی های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: سپاهان با نتیجه ای که در بازی اول گرفت خط و نشان خوبی برای حریفانش کشید و با یک اعتماد به نفس بالا پا به میدان می گذارد. اگر مهدی قائدی هم مشکلش حل شود و بتواند استقلال را همراهی کند من شانس زیادی برای پیروزی این تیم قائل هستم. شاید این تیم در برخی از تصمیمات فنی باید تجدید نظر کند اما با این حال فوتبال خوبی ارائه می دهد. حضور شهرخودرو در مرحله گروهی موفقیت بزرگی برای این تیم محسوب می شود اما بازیکنان این تیم انگیزه زیادی دارند و حتما می توانند در ادامه راه عملکرد خوبی داشته باشند. پرسپولیس و الشارجه هردو در بازی اول شکست خوردند و اگر می خواهند شرایط شان را تغییر بدهند باید در این بازی برنده باشند. حتی تساوی هم به نظر من کار را برای پرسپولیس سخت می کند.

او در پایان صحبت های خود در خصوص مشکلاتی که برای میزبانی تیم های ایرانی رخ داده است، گفت: همه می دانند که این مشکلات ناشی از مدیریت نادرست و ضعف آن ها است؛ هرچند که مسئولان AFC هم واقعا به خاطر برخی مسائل غیرفوتبالی دست به این کار زدند چرا که همه می دانند هیچ مشکلی برای میزبانی ایران وجود ندارد. با این حال بازهم این مسئولان مدیریتی فوتبال ایران هستند که باید این موضوع را تا آخر رسیدگی کنند و اجازه ندهند حق ایران ضایع شود.

آیا تیم های ایرانی صعود می کنند؟ / هت تریک الدحیل با شکست پرسپولیس! + نتایج 10 فصل اخیر

دو سوم امتیازها از دست رفت/ آغاز نه چندان دلچسب لیگ قهرمانان برای ایران+عکس و فیلم

دیدار شهرخودرو با مدافع عنوان قهرمانی و جدال پرسپولیس با ستاره های گرانقیمت +برنامه تیم های ایرانی

برنامه و نتایج کامل لیگ قهرمانان آسیا 2020 +جدول

دیدگاه تان را بنویسید