گزارش جی پلاس از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال

داربی پایتخت به وقت اضافه رسید! +برنامه هفته نوزدهم

مهم ترین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر میان پرسپولیس و استقلال پنج شنبه 17 بهمن انجام می شود تا تعداد بازی های دو تیم به عدد 91 برسد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، نودویکمین جدال دو تیم پرطرفدار پایتخت یعنی پرسپولیس و استقلال ساعت 15:30 پنج شنبه 17 بهمن در ورزشگاه آزادی برگزار می شود؛ داربی که بسیاری انتظار دارند از نظر فنی با کیفیت باشد. پرسپولیس و استقلال هردو شرایط خوبی را دارند و فارغ از وضعیت جدولی و تاثیر این سه امتیاز؛ اگر این دو تیم محتاطانه بازی نکنند حتما داربی از سطح فنی خوبی برخوردار خواهد شد.

پرسپولیس و استقلال در حالی پای به داربی می گذارند که شرایط مشابهی دارند. هردو تیم مربیان خارجی خود را تغییر دادند و با دو سرمربی جدید و ایرانی به کار خود در لیگ ادامه می دهند. استقلالی ها استراماچونی و پرسپولیسی ها کالدرون را از دست دادند تا مجیدی و گل محمدی روی نیمکت شان بنشینند.

پرسپولیس با 13 برد و 40 امتیاز در صدرجدول رده بندی قرار دارد و استقلال هم با 9 برد و 32 امتیاز چهارم است.

پرسپولیس در بازی گذشته خود با یک گل صنعت نفت آبادان را در خانه این تیم شکست داد؛ بازی که شجاع خلیل زاده با دریافت کارت زرد داربی را از دست داد. در آن سو استقلالی ها در تهران 2 بر یک نفت مسجد سلیمان را شکست دادند. بنابرگفته پزشک تیم استقلال شیخ دیاباته مهاجم زهردار این تیم به علت مصدومیت در داربی غایب است؛ همان طور که در بازی رفت هم این بازیکن مصدوم بود. بنابراین سرخابی ها با دو غایب سرشناس به داربی 91 می آیند.

داربی 90 با تک گل مهدی عبدی به نفع پرسپولیس به پایان رسید و حالا باید دید داربی 91 که تعداد شهرآوردها را وارد وقت اضافه می کند با چه نتیجه ای به پایان می رسد!

دیگر مدعی فصل جاری لیگ برتر یعنی سپاهان هم پنج شنبه برابر مسجد سلیمان به میدان می رود. شاگردان امیرقلعه نویی با نیم نگاهی به نتیجه داربی منتظر امتیاز از دست دادن صدرنشین هستند تا به مکان نخست جدول نزدیک شوند. سپاهان 35 امتیازی در رده دوم است. در آن سوی میدان، مسجد سلیمانِ میانه جدولی و 26 امتیازی می خواهد نتایج قابل قبول خود را در لیگ ادامه دهد و برابر سپاهان با استفاده از امتیاز میزبانی نتیجه خوبی را کسب کند.

دیگر تیم بالا جدولی یعنی تراکتور جمعه در سیرجان به میدان می رود. تراکتور 33 امتیازی و رده سومی باید با گل گهری بازی کند که یک برد و 9 تساوی به دست آورده و با قرارگرفتن در رده پانزدهم جدول یکی از کاندیداهای سقوط است.

اولین بازی هفته هم چهارشنبه میان فولاد و شهر خودرو انجام می شود. شاگردان نکونام بعد از شکست هفته گذشته برابر سپاهان باید در خانه به مصاف شهرخودرویی بروند که با صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روحیه خوبی را به دست آورده و می خواهد با کسب پیروزی خارج از خانه از مدعیان قهرمانی و صدرجدولی عقب نماند.

برنامه کامل هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال:

چهارشنبه 16 بهمن

فولاد-شهرخودرو؛ ساعت 16

پنج شنبه 17 بهمن

پرسپولیس- استقلال؛ ساعت 15:30

نفت مسجد سلیمان- سپاهان؛ ساعت 16

جمعه 18 بهمن

ماشین سازی تبریز -پیکان؛ ساعت 15

سایپا -پارس جنوبی جم؛ ساعت 15:30

شاهین شهرداری بوشهر - نساجی مازندران؛ ساعت 16

ذوب آهن - صنعت نفت آبادان؛ ساعت 16

گل گهر سیرجان - تراکتور؛ ساعت 16:50

1111

دیدگاه تان را بنویسید