گفت وگوی جی پلاس با مدافع پرسپولیس؛

شجاع خلیل زاده: پرسپولیس محکوم به پیروزی است / به دنبال سومین برد در پنجمین داربی هستم

مدافع پرسپولیس گفت: ما محکوم به برد هستیم و مطمئن باشید نمی‌گذاریم هواداران پرسپولیس ناراحت شوند و با دست خالی ورزشگاه را ترک کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، از ساعت 16 روز یکشنبه 31 شهریور دو تیم استقلال و پرسپولیس در داربی تهران به مصاف هم می روند.

شجاع خلیل‌زاده مدافع و یکی از بازیکنان ثابت پرسپولیس برای حضور در داربی است. مدافعی که از ابتدای لیگ هفدهم پیراهن پرسپولیس را پوشید و تاکنون حضور در 4 دربی را تجربه کرده است. خلیل‌زاده در گفت‌و گویی کوتاه با خبرنگار جی پلاس درباره دربی 90 اظهار کرد: آماده حضور در این بازی هستیم. ظرف روزهای اخیر روی نقاط ضعف استقلال کار کرده‌ایم و امیدوارم که بتوانیم حریف خود را شکست بدهیم. من تاکنون در 4 دربی حضور داشته‌ام و امیدوارم که در پنجمین تجربه، سومین پیروزی را کسب کنم.

شجاع خلیل زاده درباره آسیب‌دیدگی سید جلال حسینی و غیبت او در داربی  هم اظهار کرد: سید جلال حسینی از بزرگترین مدافعان فوتبال ایران است که متاسفانه آسیب‌دیدگی بد زمانی سراغ او آمد. همیشه از تجربه حسینی استفاده کرده‌ایم و امیدوارم که آسیب‌دیدگی او خیلی زود بهبود یابد و بتواند کنار سایر بازیکنان پرسپولیس حضور داشته باشد.

1398053123133872818182634

خلیل‌زاده در پایان درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه داربی نیز گفت: ما محکوم به برد هستیم و مطمئن باشید نمی‌گذاریم هواداران پرسپولیس ناراحت شوند و با دست خالی ورزشگاه را ترک کنند. با احترام به حریف که دوستان زیادی در آن تیم دارم، 3 امتیاز مال ماست و تا آخرین لحظه برای موفقیت در این بازی می‌جنگیم. هواداران پرسپولیس هم مثل همیشه ما را حمایت می‌کنند تا در این بازی به برتری برسیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید