در گفت و گو با جی پلاس؛

شاهرخ بیانی: دروغ است، هوای پروین را نداشتیم/ دربی 90 مساوی می‌شود

شاهرخ بیانی شایعه‌ها را تکذیب می‌کند و مدعی است هرگز به بازیکنان استقلال نگفته که هوای علی پروین را داشته باشند.

لینک کوتاه کپی شد

شاهرخ بیانی از جمله بازیکنانی است که حضور در دو دربی را تجربه کرده. او البته طی سال‌های اخیر با یک شایعه مواجه شده که در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس از بیخ و بن تکذیبش می‌کند. شایعه‌ای با این مضمون که شاهرخ بیانی در یکی از بردهای استقلال از بازیکنان این تیم خواسته تا کمتر گل بزنند و هوای پروین را روی نیمکت حریف داشته باشند.

بیانی در این باره می‌گوید: « این حرف‌ها دیگر چیست. فنونی‌زاده یک حرفی زد که اصلا درست نبود. آن زمان مگر کسی جرأت داشت به رختکن تیم حریف بیاید و چنین خواسته‌ای را مطرح کند؟ ما 2- صفر از پرسپولیس جلو بودیم و حریف هم با 10 بازیکن بازی می‌کرد. باور کنید کسی در آن شرایط فکر نمی‌کرد که گل نزند و هوای پروین را داشته باشد. بازی معروف استقلال – پرسپولیس یادتان می‌آید؟ استقلال 2- صفر جلو بود و 3 گل خورد. اگر در آن بازی که شما می‌گویید پرسپولیس به ما گل می‌زد چه اتفاقی می‌افتاد؟ زمان ما بازیکن یک ماه خواب و خوراک نداشت تا در دربی خودش را نشان بدهد، آنوقت می‌گویند ما حواس‌مان به پروین بوده. ضمن اینکه تعیین نتیجه بازی مگر دست یکی دو بازیکن است؟ من می‌خواستم، بقیه چطور؟»

پروین

بیانی دربی 90 را هم پیش‌بینی می‌کند و می گوید: «نمی‌توانم دقیق بگویم این بازی با چه نتیجه‌ای به پایان می‌رسد اما چون دو تیم مربیان خود را تغییر داده‌اند، به نظرم با تساوی تمام می‌شود. هیچ‌یک از مربیان دوست ندارند که ببازند و به همین دلیل با احتیاط وارد زمین می‌شوند تا هواداران خودی را بابت شکست ناراحت نکنند.»

 

دیدگاه تان را بنویسید