جی پلاس

آرامش آبی ها کوتاه بود/ استراماچونی - استقلال؛ شاید هرگز!

اظهارات عضو جدید هیات مدیره و گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال بار دیگر هواداران این تیم را نگران کرد تا آرامش موقت این تیم برهم بخورد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس جی پلاس، در شرایطی که به نظر می رسید داستان پیچیده استقلال - استراماچونی با همیاری نهادهای غیرورزشی از سفیر و وزیر گرفته تا بانک مرکزی بالاخره حل شده و این مربی به تهران بازخواهد گشت، جدیدترین اظهارات فتح الله زاده نشان می دهد، هنوز مشکلاتی وجود دارد و حتی ممکن است این مربی به ایران بازنگردد.

فتح الله زاده در مصاحبه اخیرش درباره درخواست های جدید استراماچونی صحبت کرده است. درخواست هایی مانند پرداخت کرایه منزل، افزایش دستمزد و ... که البته به سرعت از سوی سلطانی تکذیب شده است. فتح الله زاده البته تلویحا به سرمربی ایتالیایی هشدار نیز داده است. او که احتمالا با استعفای فتحی به عنوان مدیرعامل انتخاب خواهد شد، گفت که اگر استراماچونی تا فردا به ایران بازنگردد به فکر گزینه های دیگر خواهد بود.

این اظهارات از سوی فتح الله زاده در شرایطی مطرح شد که به نظر می رسید با حل مشکل انتقال پول به حساب استراماچونی دیگر مشکلی نباشد و او به تهران بازگردد. به گفته فتح الله زاده استراماچونی تا سه شنبه اطلاع می دهد که راهی ایران خواهد شد یا خیر. به این ترتیب هواداران استقلال 24 ساعت پراسترسی را تحمل خواهند کرد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید