گزارش جی پلاس/ چرا مسابقات امروز لیگ دسته یک لغو نشد؟

اتفاق عجیب بعد از لغو بازی های لیگ برتر/ شُش های بازیکنان لیگ یک مقاوم برابر آلودگی هوا !

بازی های لیگ یک فوتبال علی رغم آلودگی هوا در کرج و تهران برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، از روز گذشته بحث لغو رقابت های لیگ برتر فوتبال به خاطر آلودگی هوا شکل گرفت و در حالی که سازمان لیگ اصرار کرده بود بازی پرسپولیس- نساجی و تراکتور- پیکان باید برگزار شود اما در نهایت استانداری موفق شد آن ها را برای لغو بازی ها مجاب کند.

بعد از لغو بازی ها؛ آن هم با کش و قوس فراوان و با توجه به اینکه هرگونه فعالیت ورزشی در فضای باز خطرناک است، یک اتفاق عجیب دیگر رخ داد و آن این که دو بازی لیگ یک در تهران و کرج در حال برگزاری است!

بازی سرخپوشان پاکدشت با رایکا بابل و هم چنین گل ریحان البرز با استقلال خوزستان از ساعت 14:15 برگزار شد. با توجه به اینکه علت لغو مسابقه های لیگ برتر هیچ ارتباطی به مسائل فنی ندارد و کاملا به سلامت بازیکنان برمی گردد مشخص نیست که چرا رقابت های لیگ یک لغو نشده است؟!

این سوال پیش می آید که آیا سلامت بازیکنان لیگ نسبت به بازیکنان لیگ برتری اهمیت کمتری دارد؟ یا اینکه شُش های بازیکنان لیگ یک در برابر این آلودگی مقاوم است؟!

علاوه بر بی نظمی و عدم تصمیم گیری به موقع برای لغو بازی های لیگ برتر،  باردیگر این سوال را به میان می آورد که چرا در یک موضوع کاملا واضح و روشن این تصمیم های نادرست گرفته می شود؟ مسئولان برگزاری مسابقه ها چه توجیهی برای این تصمیم خود خواهند داشت؟

با توجه به آلودگی زیاد هوا که اعلام شده شاید منجر به تعطیلی برخی ادارات در تهران نیز بینجامد چرا باعث لغو بازی های تهران و کرج نشد و کسی هم نسبت به این موضوع پاسخگو نیست.

به گزارش جی پلاس؛ در حالی که در سال های اخیر بی نظمی در برگزاری مسابقه ها به وضوح دیده می شد و حتی فینال جام حذفی هم با یک اتفاق تاریخی و با تاخیر فراوان برگزار شد اما مسئولان برگزاری لیگ ها اصرار دارند که بازی ها در آلودگی برگزار شود! لغو یک مسابقه به خاطر آلودگی هوا برای حفظ سلامت بازیکنان توجیه بیشتری دارد و هیچ کسی مخالف آن نخواهد بود اما بی نظمی های دیگری نظیر فینال جام حذفی که رخ می دهد هیچ گاه توجیه ندارد اما مسئولان هم به راحتی با آن کنار می آیند.

شهاب کریمی رییس هیات فوتبال البرز اعلام در گفت وگو با جی پلاس اعلام کرد به نظر نمی رسد شاخص آلودگی هوا در این منطقه به حدی باشد که بازی ها را لغو کند. باید دید که آیا واقعا علت لغو نشدن رقابت ها به خصوص در تهران پایین بودن شاخص آلودگی بوده یا خیر؟

وقتی بحران از آلودگی هوا به تصمیم ها سرایت می کند! / همه بلاتکلیف ها درمسابقات فوتبال

دیدگاه تان را بنویسید