عنایت الله رحیمی شنبه درنشست شورای عالی ورزش فارس افزود:باید به ورزش همگانی توجه ویژه شود و از اینکه در ورزش حرفه ای و قهرمانی موفقیت هایی بدست آمده بسیار خوب است اما ورزش همگانی باید پررنگتر  و هر ماه با برگزاری پیاده روی های خانوادگی زمینه تعامل اجتماعی فراهم شود.

استاندار فارس با بیان اینکه درعرصه اطلاع رسانی موفقیت های ورزشی را باید بیشتر برای مردم بازگو می کردیم، بیان داشت: در دولت تدبیر و امید اتفاق های خوبی در تمام زمینه بدست آمده و برخی هم سعی کردند با سیاه نمایی با اهداف سیاسی که داشتند زمینه ناامیدی را فراهم کنند و به نظر میرسد که موفقیت ها کمتر اطلاع رسانی شده است.

رحیمی اضافه کرد: موفقیت های ورزشی را که توسط هیات ها بدست می آید در شبکه های مجازی که مخاطبین زیادی دارد پررنگ تر شود و اکتفا به انداختن یک عکس در روزنامه نشود.

وی همچنین به جام خوشه چین اشاره کرد و ادامه داد: از آنجا که این رویداد ورزشی کاری است جدید که در سطح روستایی و عشایری برگزار می شود با تبلیغات هدفمند به این مسابقات توجه شود.

استاندار فارس با بیان اینکه ورزشکارانی که موفقیت هایی در سطح جهانی و بین المللی  کسب می کنند، انتظاراتی دارند، گفت: برای تشویق اینگونه ورزشکاران باید زمینه قانونی فراهم شود و آنچه قانونگذار در اختیار مدیران می گذارد،باید اجرا شود و در مورد اهدای مسکن مصوبه ای قانونی وجود ندارد.

رحیمی با انتقاد از عدم حضور مدیران عضو شورای عالی ورزش بیان داشت: زمانی که نام شورای عالی ورزش به میان می آید پذیرفتنی نیست که در جلسات این شورا کارشناس و یا معاون حضور یابند.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس: ۱۲ مسابقه ملی و بین المللی در شیراز برگزار می شود

مدیر کل ورزش و جوانان فارس هم در این نشست گفت: برگزاری ۱۲ رویداد  ورزشی درسطح ملی و بین المللی در شیراز پیش بینی می شود که بیش از هزار مهمان خارجی داشته باشیم که هم به اقتصاد و هم به گردشگری در این استان کمک می کند. 

حیدرعلی کامیاب ادامه داد: درهشت ماه گذشته مبلغ سه میلیارد تومان به هیات ها و یک و نیم میلیارد تومان هم به تیم های حرفه ای کمک شده است.

وی اضافه کرد: برای نخستین باراست  که صنایع تولیدی دراستان فارس در ورزش حضور پررنگی دارند و این امیدواری وجود دارد که در پایان لیگ دسته یک فوتبال کشور شاهد حضور تیم فجر در لیگ برتر باشیم که تاکنون نتایج خوبی کسب کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.