در گفت وگو با جی پلاس؛

سرپرست جدید تیم ملی والیبال: والیبال ایران نیاز به آرامش دارد/ بازیکنان زیادی شایسته دعوت به تیم ملی هستند

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: آن چه که مسلم است اینکه کل والیبال ایران نیاز به آرامش دارد. از مربیان و کل جامعه والیبال استدعا دارم که به حواشی توجه نکنند.

لینک کوتاه کپی شد

امیر خوش خبر سرپرست پیشین تیم ملی والیبال که بعد از حضور احمد ضیایی در راس فدراسیون والیبال، پس از سال ها از سمتش کنار رفته بود، از سوی افشین داوری سرپرست کنونی این فدراسیون، برای حضور به عنوان سرپرست تیم ملی فرا خوانده شد.

امیر خوش خبر در گفت وگو با خبرنگار جی پلاس درباره اینکه بازگشت دوباره اش می تواند چه تاثیراتی روی وفاق و همدلی دوباره خانواده والیبال داشته باشد، اظهار کرد: با توجه به سالی که پشت سرگذاشتیم برخی مسائل در والیبال کمرنگ و رابطه ملی پوشان و فدراسیون کمی تیره شده بود و من باید برای اصلاح این موضوع تلاش بیشتری انجام بدهم. ما باید با یکدیگر تلاش کنیم بین سرمربی و بازیکنان هم رابطه خوبی شکل بگیرد و نیاز به یک کار مضاعف در این زمینه هست. اگر یک دل باشیم قطعا کارها بهتر پیش می رود.

خوش خبر درباره انتخابات فدراسیون والیبال نیز گفت: طبیعی است که اگر ثبات مدیریت در هر جایی وجود داشته باشد خیلی بهتر است. تیم ملی والیبال ایران در سطح جهانی فعالیت می کند و سطح بالایی دارد و برای پیشرفت بیشتر باید ثبات مدیریتی داشته باشد. اگر این اتفاق رخ بدهد ما می توانیم برنامه ریزی بلند مدت داشته باشیم. اتفاقی که می تواند کار ما را آسان کند.

خوش خبر درباره برنامه های آینده تیم ملی نیز گفت: مدت هاست ارتباطی با کولاکوویچ ندارم و فقط یک بار در جلسه خوش آمد گویی به او حاضر شدم اما درباره برنامه های تیم ملی صحبتی صورت نگرفت. در آن زمان او هم نمی دانست که چه کاری باید انجام بدهد و اصلا درباره برنامه های سال آینده تیم ملی خبری ندارم. او بامداد سه شنبه به ایران می آید و قطعا جلساتی را برای این موضوعات برگزار می کنیم.

سرپرست تیم ملی والیبال درباره مربیان و بازیکنان نیز تصریح کرد: لیگ ما در حال پیگیری است و بازیکنان خوب بسیاری هستند که شرایط دعوت به تیم ملی را دارند. آن چه که مسلم است اینکه کل والیبال ایران نیاز به آرامش دارد. از مربیان و کل جامعه والیبال استدعا دارم که به حواشی توجه نکنند. رفتن و برگشتن من یک اتفاق ساده بود و رفت و برگشت بی سرو صدایی داشتم. همه عوامل برای سربلندی تیم ملی باید دست به دست هم بدهند و بدون حاشیه و با فکر آرام کارشان را در والیبال انجام بدهند. والیبال به این مسئل نیاز دارد.  سال سخت و شلوغی را پیش رو داریم و باید تمرکز لازم را داشته باشیم تا با سربلندی از آن عبور کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید