گفت و گوی اختصاصی جی پلاس با سرپرست فدراسیون والیبال

داوری: فقط برای برگزاری مجمع آمده ام و می روم/ دوست دارم فردا مجمع را برگزار کنم!

سرپرست فدراسیون والیبال می گوید برنامه ای برای حضور در انتخابات فدراسیون ندارد و فقط می خواهد انتخابات را برگزار کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بعد از حواشی مختلف در فدراسیون والیبال افشین داوری به عنوان سرپرست این فدراسیون معرفی و قرار شد او انتخابات این فدراسیون را برگزار کند.

افشین داوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، درخصوص صحبت هایی که درباره کاندیداتوری اش برای انتخابات فدراسیون والیبال، اظهار کرد: اصلا چنین چیزی وجود ندارد و من تصمیمی برای حضور در انتخابات فدراسیون والیبال ندارم. من فقط آمده ام که انتخابات را برگزار کنم و بروم.

او ادامه داد: هنوز قانون عدم اجازه سرپرست برای کاندیداتوری فدراسیون وجود دارد و یک سرپرست اگر بخواهد کاندیداهای انتخابات یک فدراسیون شود باید از سمت خود استعفا بدهد.

داوری درباره زمان برگزاری انتخابات فدراسیون گفت: من می خواهم همین فردا انتخابات را برگزار کنم اما شدنی نیست چرا که در نظر دارم ابتدا انتخابات هیات ها را برگزار کنم. تا زمانی که انتخابات هیات ها انجام نشود برگزاری انتخاب شدنی نیست.

او در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات فدراسیون قطعا در سال جدید انجام می شود یا خیر، تصریح کرد: برگزاری انتخابات یک پروسه زمان بر است. 10 روز کاری فقط فرصت ثبت نام است که شاید همین زمان تا 20 روز طول بکشد. تایید صلاحیت ها و بقیه مسائل هم وجود دارد و نمی توان به همین سادگی زمان دقیق آن را اعلام کرد.

دیدگاه تان را بنویسید