گزارش جی پلاس از جام ملت های آسیا ۲۰۱۹/ ژاپن ۳- ترکمنستان ۲

گام لرزان ژاپنی ها در اولین مسابقه؛ باخت آبرومندانه ترکمنستان برابر سامورایی ها

تیم ملی فوتبال ژاپن در اولین دیدار خود در جام ملت های آسیا به سختی حریفش را شکست داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم ملی فوتبال ژاپن پرافتخارترین تیم جام ملت های آسیا در اولین بازی خود در این جام به مصاف ترکمنستان رفت. این بازی که از ساعت 14:30 دقیقه در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی برگزار شد با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید.

ژاپن: شوییچی گوندا، یوتو ناگاتومو، هیروکی ساکای، تاکهیرو تومیاسو، تومواکی ماکینو، مایا یوشیدا، گاکو شیباساکی، گنکی هاراگوچی، ریتسو دوان، یویا اوساکو و تاکومی مینامینو.

ترکمنستان:  اوراز محمدوف، باتیروف، باباجانوف، ساپاروف، آنا اورازوف، وزیرگلدی، هوجایف، مینگازوف، امانوف، عطایف و اورازساخدوف.

قضاوت این دیدار برعهده علیرضا فغانی و تیم ایرانی‌اش است.

نیمه اول

با وجود اینکه انتظار می رفت بازی یک طرفه باشد اما در طول نیمه نخست ژاپن برتری خیره کننده ای به عنوان قهرمانی آسیا نسبت به حریف کم نام و نشان خود نداشت و در کمال تعجب این ترکمنستان بود که توسط ارسلان امانوف در دقیقه 26 به گل رسید. کاپیتان ترکمنستان در با یک شوت راه دور زیبا گل زد. در ادامه 45 دقیقه نخست ژاپن نتوانست خطری روی دروازه حریف ایجاد کند و بازی با تک گل ترکمنستان در نیمه اول به پایان رسید.

نیمه دوم

هاراگوچی در دقیقه 51 بازی ضربه سری را در موقعیت خوب روانه دروازه ترکمنستان کرد اما این توپ از کنار دروازه به بیرون رفت. نکته جالب تعداد شوت های داخل چارچوب دو تیم بود. ژاپن از 13 ضربه، 3 شوت و ترکمنستان از 4 ضربه، 3 شوت داخل چارچوب داشت. در دقیقه 56 بازی اوساکا بازیکن تیم وردربرمن گل تساوی را وارد دروازه ترکمنستان کرد. بعد از این گل ژاپن خیلی زود و خیلی راحت به گل دوم رسید. اشتباه دروازه بان در خروج از دروازه ، یویا اوساکا را با دروازه خالی رو به رو کرد تا این بازیکن گل دوم خودش و تیمش را به ثمر برساند. در ادامه، کار برای ژاپنی ها راحت تر شد و "دوآن" توانست گل سوم را در میان تعلل دروازه بان ترکمنستان به ثمر برساند. تیم ترکمنستان در معدود حملات خود فرصت خوب گلزنی پیدا کرد که دروازه بان ژاپن در موقعیت تک به تک خطا کرد و فغانی هم به نفع این تیم اعلام پنالتی کرد. آتایف این پنالتی را تبدیل به گل کرد و بازی 3 بر 2 شد. در نهایت این بازی با نتیجه 3 بر 2 به نفع ژاپن به پایان برسد.

 

جام ملت های آسیا - ترکمنستان و ژاپن

جام ملت های آسیا - ترکمنستان و ژاپن

جام ملت های آسیا - ترکمنستان و ژاپن

جام ملت های آسیا - ترکمنستان و ژاپن

جام ملت های آسیا - ترکمنستان و ژاپن

جام ملت های آسیا - ترکمنستان و ژاپن

جام ملت های آسیا - ترکمنستان و ژاپن

 

جدال پرافتخارترین تیم جام با ترکمنستان؛ مصاف لبنان با میزبان جام جهانی

لحظه به لحظه با داغ ترین اتفاقات جام هفدهم در امارات + عکس و فیلم

جدول رده بندی رقابت های جام ملت های آسیا 2019

برنامه کامل جام ملت های آسیا + مسیر تیم ها تا فینال و تصاویر ورزشگاه ها

برنامه و نتایج کامل جام ملت های آسیا؛ 2019 امارات

دیدگاه تان را بنویسید