بهنام بانی از افزایش وزن 40 کیلویی خود پرده برداشت!

پنجمین روز بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر، با کنسرت بهنام بانی آغاز شد. او در بخشی از این کنسرت در مورد علت افزایش وزنش توضیحاتی ارائه داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،  بهنام بانی درباره افزایش وزن ناگهانی خو گفت: «برای بازی در فیلم «گشت ارشاد۳»، به من گفتند که ۱۵ کیلو چاق شوم و من از دستم در رفت و ۴۰ کیلو چاق شدم و شما به بزرگی خودتان ببخشید این ۲، ۳ کیلو اضافه وزن را!»

ایرنا نوشت؛ پنجمین روز بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر، با کنسرت بهنام بانی آغاز شد. او همان‌گونه که انتظار می‌رفت، با تمام قوا، روی سن ظاهر شد. بانی، برای این اجرا، کمی اضافه وزن پیدا کرده بود. موهایش بلند بود و برخلاف عمده اجراهایش، ریش‌هایش را نتراشیده بود تا این شائبه را تقویت کند که شاید مشغول بازی در فیلم یا سریال جدیدی است و این مدل مو، اضافه وزن و ریش، ازجمله الزامات نقش او است.

البته بانی، یک‌جای کنسرت، در مورد اضافه وزن خود گفت: «برای بازی در فیلم «گشت ارشاد ۳»، به من گفتند که ۱۵ کیلو چاق شوم و من از دستم در رفت و ۴۰ کیلو چاق شدم و شما به بزرگی خودتان ببخشید این ۲، ۳ کیلو اضافه وزن را.»

بانی در این اجرا، بسیار شوخ و مهربان ظاهر شد و تقریبا پس از پایان هر قطعه، با مخاطبان خود دیالوگ برقرار می‌کرد. تنها جمله جدی که این خواننده در اجرای شب گذشته، بر زبان آورد، تبریک سال ۱۴۰۲ بود و این امیدواری که ۱۴۰۲، سالی باشد که وقتی بعدها به آن برمی‌گردیم، بگوئیم همه چیز از سال ۱۴۰۲ شروع شد.

بانی در کنار شوخی‌های خود، بیشترین میزان تقاضا از مخاطبان برای واکنش نشان دادن به آهنگ‌هایش را نیز داشت. مثلا در جایی گفت: «بعضی‌ها این‌قدر جدی روی صندلی‌های‌شان نشسته‌اند که انگار ما آمده‌ایم کنسرت آن‌ها.»

در کنار این کارها و صحبت‌های جالب، بانی از طرق دیگر نیز مخاطبان را به مشارکت در اجرا دعوت می‌کرد. فارغ از متن بسیاری از ترانه‌ها که در صفحه تلویزیونی پشت سر او ظاهر می‌شد، او مدل‌هایی را با دست، به مخاطبان یاد می‌داد که وقتی آن‌ها را نشان می‌دهد، بقیه با آن حرکات، بخوانند یا دست‌هایشان را بالا بگیرند.

او در اثنای کنسرت، پدرش را معرفی کرد و از او به عنوان کسی نام برد که در تمام کنسرت‌هایش، در ردیف اول می‌نشیند. بانی همچنین پدرش را به‌عنوان کسی نام برد که هنر را به او آموخته است.

کنسرت شب گذشته بانی، مملو از آهنگ‌های شاد بود. قطعا اغراق نخواهد بود اگر این اجرا را شادترین کنسرت جشنواره موسیقی، تا پایان روز پنجم بنامیم که آهنگ‌های غمگین بسیار اندکی طی آن خوانده شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید