به گزارش ایرنا رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی ملایر روز یکشنبه در این آیین اظهار داشت: جایگاه عرضه سوخت ابر و ماه ملایر نود و یکمین جایگاه سوخت در استان همدان است که بهره برداری شد.
سعید طلایی افزود: این جایگاه توسط بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال با زیربنای چهار هزار مترمربع در یکی از بهترین محورهایارتباطی شهرستان احداث شده است.
وی ادامه داد: این جایگاه دارای 6 نازل بنزین، چهار نازل نفت گاز و 50 متر مکعب ظرفیت ذخیره سازی و سوخت گیری است.
رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی ملایر با بیان اینکه متقاضیان زیادی برای ایجاد جایگاه های عرضه سوخت در شهرستان وجود دارد گفت: جایگاه عرضه سوخت در محور ملایر به اراک زمینه اشتغال پایدار برای پنج تن را ایجاد کرده است.
طلایی با اشاره به سکونت 40 درصد از جمعیت شهر ملایر در شهرک ولیعصر(عج) و جاده سلامت بیان کرد: در این 2 منطقه مشکل عرضه سوخت داریم و نیازمند ورود متقاضیان برای ایجاد جایگاه عرضه سوخت هستیم.
وی ادامه داد: با توجه به اوقافی بودن زمین های این مناطق تاکنون متقاضیان موفق به احداث جایگاه عرضه سوخت و سرمایه گذاری در این نقاط نشده اند.
طلایی گفت: ملایر 22 درصد از جایگاه های عرضه سوخت استان همدان را به خود اختصاص داده است و از این نظر در وضعیت خوبی قرار دارد.
به گزارش ایرنا، روزانه به طور میانگین بین 250 تا 300 هزار لیتر سوخت در جایگاه های عرضه سوخت این شهرستان عرضه می شود.
ملایر دارای 19 جایگاه عرضه سوخت است.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.