محمدناصر نیکبخت روز شنبه در جلسه اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان، افزود: سهمیه مجموع بانک‌های استان در زمینه پرداخت تسهیلات روستایی شش هزار میلیارد ریال است.
وی خاطرنشان کرد: مشکل ما در روند پرداخت تسهیلات با سایر بانک‌ها وثیقه است درحالی که در بانک سینا چنین مشکلی نداریم.
وی با بیان اینکه در جلسه امروز ستاد تسهیل و رفع موانع تولید 15 طرح به ارزش 200 میلیارد ریال بررسی شد، از رفع موانع پرداخت تسهیلات به این واحدها خبر داد.
نیکبخت با بیان اینکه آسان سازی در امر تولید و فعالیت بخش خصوصی از وظایف اصلی کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است، افزود: بانک‌های خصوصی سپرده‌های مردم همدان را در استان مصرف کنند تا بتوان گامی در راستای تولید و اشتغالزایی این خطبه برداشت.
وی با بیان اینکه تعهد امسال استان همدان ایجاد اشتغال برای 19 هزار و 900 نفر بود که تاکنون 15هزار و 46 شغل آن محقق شده است، اظهارکرد: تلاش داریم با ایجاد اشتغال برای 30 هزار تن، رکورد بزنیم؛ چراکه هنوز از تسهیلات روستایی و فراگیر استفاده نکرده‌ایم و این تسهیلات به تازگی ابلاغ شده است.
استاندار همدان ادامه داد: هدف اصلی ما حل مشکل اشتغال است چراکه این موضوع مطالبه اصلی مردم و راهبرد اصلی دولت تدبیر و امید است.
به گزارش ایرنا، سال گذشته به مشکلات 850 واحد تولیدی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان رسیدگی شد که مشکل عمده این واحدها مسائل بانکی و نقدینگی بود.
7523/2090
خبرنگار: مرضیه بختیاری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.