به گزارش ایرنا، سید مجید موسوی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: به منظور اجرای سیاست های دولت مبنی بر ایجاد اشتغال و توسعه کشت گیاهان دارویی ستادی با همین عنوان در کشور و همچنین در استان راه اندازی شده است.
وی اظهار داشت: هدف اصلی این ستاد توسعه کشت گیاهان با ارزش دارویی است که برای سلامتی انسان نقش اساسی دارند که علاوه بر این در امر ایجاد اشتغال و تولید ناخالص ملی و در بحث صادرات نیز به همین ترتیب اهمیت و تاثیر گذاری بالایی خواهند داشت.
موسوی اضافه کرد: با همت دستگاه های دست اندرکار و بخش خصوصی نشست های مختلفی با مباحث زنجیره تولید تا فرآوری و صادرات تشکیل شده که امیدواریم نتایج خوبی داشته باشد.
وی گفت: به همین منظور کشاورزانی که علاقه مند به کشت گیاهان دارویی هستند شناسایی خواهند شد و آن ها را به کارگاه ها و صنایعی که فرآوری گیاهان داروئی دارند متصل خواهیم کرد، به نحوی که وقتی کشاورزی محصولی را کشت می کند اطمینان داشته باشد که محصول خود را می تواند به فروش برساند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی البرز افزود: برای توسعه این کار تسهیلات با نرخ سود 6درصد با دوره بازپرداخت 6 ساله در نظر گرفته شده بنابراین تمام افرادی که علاقه مند به اشتغال در این امر هستند می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
6156 / 6155خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.