فرزین فرهادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا میزان پرداخت تسهیلات به این واحدها را 15 میلیارد و 744 میلیون تومان برآورد کرد که برای 144 نفر ایجاد شغل کرده است.
وی با بیان اینکه بخش سورتینگ بیشترین اشتغال زایی را به خود اختصاص داده است ، افزود : در بخش سورتینگ 15 واحد اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 931 میلیون تومان دریافت کردند و برای 62 نفر شغل فراهم شد.
مدیر جهاد کشاورزی قائمشهر گفت که در بخش مرغ داری به 17 طرح ، 7 میلیارد و 165 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است که برای 58 نفر ایجاد اشتغال شده است.
فرهادی با بیان اینکه در بخش دامداری 11 طرح 11 میلیارد و 760 میلیون ریال تسهیلات دریافت کرده و برای 16 نفر اشتغال فراهم کردند ، افزود بقیه طرحها مربوط به بخش زنبورداری ، شیلات ، باغداری و باغبانی بوده است.
به گفته وی براساس جدید ترین آمار تا ابتدای ماه جاری بیش از 200 بهره بردار کشاورزی برای دریافت تسهیلات رونق تولید در سایت بهین یاب ثبت نام کرده اند.
مدیر جهاد کشاورزی قائمشهر گفت که متقاضیان به بانک های عامل از قبیل کشاورزی ، رفاه ، ملی ، ملت ، سپه و توسعه تعاون معرفی شده اند که بیشترین تعامل را بانک کشاورزی با متقاضیان داشته است.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی **انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
7334/1899

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.