به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی مازندران در آئین بهره برداری از جایگاه عرضه سوخت ' سعیدی ' آمل گفت: 2 جایگاه عرضه گاز سی ان جی و 2 جایگاه فرآورده های نفتی در شهرستان آمل درحال ساخت هست که به تدریج تا پایان امسال تکمیل وبهره برداری خواهد شد.
حسینعلی طالبی افزود: یکی از مهمترین این جایگاه های سوخت در شهرستان آمل، مربوط به جایگاه عرضه گاز ' سی ان جی ' در ورودی جاده هراز به سمت تهران است که با افتتاح آن تا سه ماه آینده بخش زیادی از کمبودهای این نوع سوخت را دراین جاده پرتردد برطرف خواهد کرد.
وی اضافه کرد که استفاده شهروندان مازندران از گازسی ان جی در مازندران در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود پنج درصد افزایش یافته که این وضعیت در شهرستان آمل بیش از 15درصد بوده است.
** افزایش 7درصدی مصرف بنزین درمازندران
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی مازندران منطقه ساری همچنین به افزایش حدود 7درصدی مصرف بنزین در استان اشاره کرد وادامه داد، مصرف عادی بنزین درمازندران 2میلیون و700هزار لیتر در روز هست که این میزان در روزهای تعطیل به حدود چهار میلیون وپانصدهزار لیتر افزایش پیدا می کند.
طالبی، با اشاره به اینکه پارسال بیش از یک میلیارد لیتر بنزین درمازندران مصرف شد، گفت، پارسال همچنین 600میلیون لیتر نفتگازو 67میلیون لیتر نفت سفید در جایگاه های عرضه سوخت استان فروخته شد.
وی با بیان اینکه تعداد جایگاه های عرضه پخش فرآورده های نفتی شهرستان آمل به هیجده جایگاه افزایش یافته است، گفت: جایگاه عرضه فرآورده های نفتی سعیدی آمل در زمینی به مساحت حدود هزار مترمربع وبا اعتبار حدود 35میلیارد ریال بهره برداری شده است.
این جایگاه دارای 7 نازل عرضه بنزین است که زمینه اشتغال برای 10 نفر نیز فراهم شده است.
شهرآمل دارای بیش از 300هزار نفر جمعیت است.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشار دهنده: سید محسن حسن نیا
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.