به گزارش ایرنا، حبیب مومیوند روز شنبه در دیدار با امام جمعه تویسرکان افزود: برای اجرای این طرح ها بیش از 378 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند عملکردهای خود را بدون بزرگنمایی و بر اساس واقعیت‌ها به عموم مردم اطلاع‌رسانی کنند، افزود: شعار دولت در سال جاری، شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی است.
مومیوند با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای نشان دادن بلوغ و شکوفایی نظام اسلامی و دولت خدمتگزار است، افزود: اکنون شهرستان تویسرکان با فضای وحدت و همدلی در مسیر توسعه قرار گرفته است.
فرماندار تویسرکان اظهار داشت: طرح گازرسانی به روستای قلعه بختیار به عنوان آخرین روستای گازرسانی شده شهرستان تویسرکان با صرف اعتباری معادل یکهزار 130 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.
مومیوند از لایروبی 17 رشته قنات این شهرستان از ابتدای سالجاری خبر داد و افزود: برطرف سازی مشکلات مربوط به سرویس‌دهی شبکه‌های دیجیتال و همچنین آنتن دهی تلفن‌های همراه در نقاط مختلف شهرستان نیز از جمله اقدامات نتیجه‌بخش در شهرستان است.
فرماندار تویسرکان گفت: حوزه صنعت تویسرکان در حال ‌توسعه است و علاوه بر توسعه شرکت‌های فاران شیمی و فیلتر سرکان، شرکت‌های تولیدی هگمتان دارو و تدبیر دارو به این مجموعه‌های تولیدی اضافه شدند و شرکت تولید کاغذ مهان کاغذ نیز به آن‌ها افزوده می‌شود.
وی اظهار داشت: شهرستان تویسرکان تاکنون 30 درصد از مجموع تسهیلات ارزان‌قیمت روستایی استان همدان را جذب کرده و از مجموع 166 میلیارد ریال سهم این شهرستان، تاکنون تسهیلاتی معادل 130 میلیارد ریال پرداخت شده است.
مومیوند گفت: شهرستان تویسرکان اکنون از رتبه اول جذب تسهیلات اشتغال فراگیر برخوردار است و افتتاح 6 واحد کشت گلخانه‌ای دیگر را در دستور کار دارد.
7523/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.