حجت السلام علی دشتکی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی در سال 2018 افزود: کمیته فرهنگی همدان 2018 در نظر دارد تا از هریک از این کشورها 2 تا 3 نخبه در این رویداد شرکت کنند.
وی ادامه داد: از آنجا که این نخبگان با کانون های فرهنگی کشور خود ارتباط دارند که می توانند همدان را به بهترین شکل به مردم خود معرفی کنند.
رئیس کمیته فرهنگی همدان 2018 با بیان اینکه این کمیته به دنبال بیان اصول ، ارزش ها و ظرفیت استان به ویژه نخبگان است تصریح کرد: همدان به خاطر داشتن اندیشمندانی که در زمان حاکمیت علویان در این منطقه میزیسته اند شهرت دارد.
حجت الاسلام دشتکی با اشاره به اینکه تولیدات هنری از دیگر برنامه های کمیته فرهنگی همدان 2018 است افزود: این تولیدات با نگاه انقلاب اسلامی و مبارزه آن با تروریست و با استفاده از ابزار هنر تولید می شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به اینکه ساخت این تولیدات هنری با محوریت شهید مفتح در دستور کار قرار دارند اضافه کرد: انقلاب ما هزینه و بهای زیادی در بحث تروریست داده است.
وی با اشاره به فرار رسیدن 17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار نیز گفت: بحث اطلاع رسانی و تبلیغات از محوری ترین رسالت انبیای الهی بوده است، که قرآن نیز بر آن تاکید دارد.
حجت الاسلام دشتکی با تاکید بر اینکه خبرنگار باید در هرجا که ظلم بود ورود کند افزود: شجاعت مهمترین ویژگی یک خبرنگار است، که باید بدون هیچ هراسی حقایق را بیان کند.
سال 2018 ، همدان میزبان اجلاس وزرای گردشگری کشورهای آسیایی است و در همین سال اجلاس دوره‌ ای سازمان جهانی گردشگری UNWTO قرار است در همدان برگزار شود و لازم است ارگان‌ های دولتی و خصوصی اهمیت و ارزش آن را دریابند و در جهت تبلیغ و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان همدان به گردشگران داخلی و خارجی تلاش کنند.
9904/1181
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.