به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، محمد ناصر نیکبخت عصر شنبه در نشست هماهنگی رویداد همدان 2018 با حضور معاون اول رییس جمهوری افزود: در سالهای اخیر و در راستای توسعه زیرساخت ها تحول خوبی در حوزه راه آهن، آزاد راه و هتل سازی در استان همدان انجام شده است.
وی بیان کرد: در شرایط فعلی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی، ایران هراسی را ترویج می دهند میزبانی از 2 رویداد جهانی و آسیایی در همدان به نمایندگی از ایران توفیق بزرگی برای کشور است و انتظار داریم وزارت امورخارجه در این 2 رویداد، همدان را یاری کند.
وی ادامه داد: 43 برنامه از جمله اولین جشنواره ملی پویانمایی و میزبانی از نشست سفرای کشورهای خارجی با عنوان رویداد 2018 در همدان برگزار شد.
وی اظهار داشت: از دولت برای اجرای بهتر رویداد 2018 و راه اندازی موزه غرب کشور انتظار همکاری داریم.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: نقش کلیدی همدان در حوزه تاریخ و تمدن به صورت ویژه مورد توجه قرارگیرد.
حمیدرضا حاجی بابایی افزود: همدان را به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران باید به جهان معرفی کرد.
وی اظهار داشت: مهمانان رویدادها در سطح بالا دعوت شوند و حضور وزرا و مهمانان خارجی در این رویدادها به معرفی همدان و توسعه گردشگری استان کمک می کند.
وی گفت: تلاش استاندار برای معرفی همدان و کمک به توسعه استان قابل تقدیراست.
به گزارش ایرنا نشست هماهنگی رویداد همدان 2018 به ریاست دکتر جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری و با حضور جمعی از معاونان رئیس جمهوری، هفت وزیر دولت ، رئیس سازمان صدا و سیما، فرمانده نیروی انتظامی ، استاندار همدان و رئیس مجمع نمایندگان و جمعی از نمایندگان ، شهردار و رییس شورای شهر همدان عصر شنبه در تهران برگزار شد.
گفتنی است؛ همدان پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018 میزبان 2 رویداد مهم است تا از این طریق خود را به عنوان مقصد گردشگری دنیا معرفی کند.
سال 2018 ، همدان میزبان اجلاس وزرای گردشگری کشورهای آسیایی است و در همین سال اجلاس دوره‌ ای سازمان جهانی گردشگری UNWTO قرار است در همدان برگزار شود و لازم است ارگان‌ های دولتی و خصوصی اهمیت و ارزش آن را دریابند و در جهت تبلیغ و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان همدان به گردشگران داخلی و خارجی تلاش کنند.
7523/1181
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.