یدالله روحانی منش روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: 89 زندانی از محکومان جرائم غیر عمد در چهار ماهه نخست سال جاری آزاد شدند که سه تن از آنها زن هستند.
وی اضافه کرد: بدهی 14 تن از زندانیان که علاوه بر جرائم غیر عمد و بدهی های جزیی دارای محکومیت های کیفری نیز بودند با تعامل بنیاد تعاون زندانیان همدان تامین و پرداخت شده است.
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: میزان بدهی 75 زندانی باقی مانده که محکومان جرائم غیرعمد محسوب می شوند 39 میلیارد و 704 میلیون ریال بوده است.
روحانی منش ادامه داد: 17میلیارد و 842 میلیون ریال از بدهی زندانیان توسط شاکیان بخشیده شد و زندانیان تنها 2 میلیارد و 635 میلیون ریال از این بدهی را تامین کردند.
وی بیان کرد: میزان کمک مالی برای آزادی زندانیان مالی و دیه هشت میلیارد و 713 میلیون ریال بوده و هفت میلیارد و 248 میلیون ریال در قالب تسهیلات بانکی پرداخت شده است.
مدیرعامل ستاد دیه همدان گفت: صندوق تامین خسارت های بدنی نیز 720 میلیون و 300 هزار ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد این استان کمک کرده است.
روحانی منش گفت: از 75 زندانی جرائم غیر عمد، 63 تن زندانی مالی، هشت زندانی مهریه، 2 زندانی دیه و 2 زندانی نفقه در این مدت زمان آزاد شدند.
با کمک ستاد دیه و همراهی و همکاری خیران نیک اندیش 276 زندانی جرائم غیرعمد سال گذشته در همدان آزاد شدند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.