به گزارش ایرنا رشید حیدری مقدم روز یکشنبه در مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی همدان اظهار داشت: این در حالیست که به تعداد ورزشکاران استان همدان در سه سال گذشته افزوده شده اما با انجام برنامه های آموزشی توانستیم به این دستاورد مهم در استان دست یابیم.
حیدری مقدم خاطرنشان کرد: امروزه فعالیت هیات پزشکی تنها ارائه کارت بیمه ورزشی و تشکیل پرونده برای مصدومان نیست و توانسته ایم با همکاری سایر ارگان ها به ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در برنامه های آموزشی فعالیت چشمگیر داشته باشیم.
وی افزود: در سال گذشته نیز 16 برنامه آموزشی با همکاری صدا و سیمای مرکز همدان در قالب پزشکی ورزشی انجام شد و امسال نیز 30 برنامه را در دستور کار داریم.
وی گفت: هم اکنون هیات پزشکی ورزشی در سطح استان نقش پر رنگی در سلامت ورزشکاران دارد و در این راستا نیز 2 کتاب پیرامون بیماری های غیر واگیر و ورزش و نیز پروتکل های ورزشی در زانو منتشر شد.
وی به فعالیت مطلوب کلینیک پزشکی ورزشی همدان اشاره کرد و افزود: این کلینیک خدمات دهی بسیار مناسب به ورزشکاران دارد.

** رشد 300 درصدی حضور ورزشکاران همدان در بازی های آسیایی
مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این نشست گفت: حضور ورزشکاران همدانی در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی به نسبت دوره گذشته 300 درصد رشد داشته است.
رسول منعم افزود: هیات پزشکی ورزشی همدان به طور قطع در این رشد چشمگیر تاثیر بسزایی داشته است و شاهد حضور موفق ورزشکاران در سلامتی و آمادگی مطلوب در کسب سهمیه بازی های آسیایی بوده ایم.
وی اضافه کرد: هیات پزشکی ورزشی همدان یکی از برترین های ورزش استان است و دغدغه ای در این هیات نداریم.
وی خاطرنشان کرد: عملکرد هیات پزشکی ورزشی همدان در دوره گذشته بسیار مطلوب بوده و انتظار داریم این مسیر موفق تداوم یابد.
وی خاطرنشان کرد: هیات پزشکی پشتیبان مناسب برای ورزشکاران برای آماده سازی و حضور قدرتمند در مسابقات مختلف ملی و فراملی است.

** حیدری مقدم در ریاست هیات پزشکی ورزشی همدان ابقا شد
رشید حیدری مقدم به مدت چهار سال دیگر در ریاست هیات پزشکی ورزشی همدان ابقا شد.
به گزارش ایرنا در مجمع انتخابات ریاست هیات پزشکی ورزشی استان همدان که در حضور دکتر تورج ملک محمدی دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی کشور و رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان همدان برگزار شد، رشید حیدری مقدم با کسب 14 رای از 14 رای ماخوذه در این ریاست باقی ماند.
در این مجمع سه عضو حق رای غایب بودند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.