به گزارش ایرنا محمدرضا پوریا روز سه شنبه در جمع اعضای هیات بدمینتون استان همدان اظهار کرد: در آخرین مجمع فدراسیون بدمینتون آسیا پیشنهاد برگزاری مسابقات باشگاهی آسیا در چهار منطقه ارایه شد و این پیشنهاد به تصویب رسید.
وی بیان کرد: این مصوبه انگیزه باشگاه های ایرانی را برای فعالیت و حضور پرقدرت در مسابقات داخلی دوچندان خواهد کرد.
وی اضافه کرد: براین اساس تیم برتر رقابت های باشگاهی کشور به عنوان نماینده ایران به رقابت های آسیایی اعزام خواهد شد.
پوریا اظهار کرد: براین اساس لیگ برتر بدمینتون کشور در فصل جدید با نظم و کیفیت بهتری برگزار می شود و انتظار داریم تیم ها با بهترین شرایط روانه مسابقات شوند.
رئیس فدراسیون بدمینتون کشور در ادامه با تقدیر از جایگاه این رشته ورزش در همدن گفت: همدان یکی از استان های موفق در پرورش استعدادهای بدمینتون کشور است.
وی افزود: هم اکنون امیر جباری ملی پوش و کاپیتان تیم ملی بدمینتون جوانان کشورمان یکی از پدیده های مستعد بدمینتون همدان است که توانسته جایگاه برتر کشور را در رده های سنی پایه طی سال های گذشته کسب کند.
وی یادآور شد: بدمینتون همدان نباید تنها دلخوش به افتخارآفرینی امیر جباری باشد بلکه نیاز است با برنامه ریزی و استعدادیابی مناسب زمینه پرورش و شکوفایی ده ها قهرمان این رشته نظیر جباری را فراهم سازد.
پوریا با قدردانی از توجه ویژه رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان همدان به رشته بدمینتون گفت: مدیرکل ورزش و جوانان همدان جزو معدود نفراتی است که ارتباط بسیار مطلوب با فدراسیون بدمینتون دارد.
وی همدان را مستعد توسعه رشته بدمینتون دانست و گفت: باید با برنامه ریزی مناسب بتوان این رشته ورزشی را در سطح آموزش و پرورش نیز گسترش داد.
رئیس فدرسیون بدمینتون کشور امروز سه شنبه برای شرکت در مجمع انتخابات هیات بدمینتون همدان به این استان سفر کرده بود و هادی تیپ پس از برگزاری این مجمع انتخاباتی با کسب بیشترین رای به عنوان رئیس جدید هیات بدمینتون استان همدان برگزیده شد.
1181/7520
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.