به گزارش ایرنا، نشست مجمع انتخابات هیات گلف استان همدان امروز یکشنبه با حضور دکتر کیکاووس سعیدی رئیس فدراسیون گلف کشور و مسئولان اجرایی ورزش همدان برگزار شد و علی اصغر سالوند با کسب 14 رای از 14 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این مجمع اظهار کرد: گلف همدان از زیرساخت مطلوبی برخوردار است و امکانات لازم را برای این رشته ورزشی طی سال های اخیر ایجاد کرده ایم.
رسول منعم اظهار کرد: برگزاری رقابت های مینی گلف قهرمانی کشور یکی از مهمترین رویدادهای ورزش استان در سال جاری بود که با توجه به زیرساخت های مطلوب در رشته گلف در همدان برگزار شد.
وی با تاکید بر اینکه ورزش گلف نیاز به ترویج عمومی و استعدادیابی مطلوب دارد، گفت: انتظار ما پیشرفت روزافزون این رشته ورزشی است و با توجه به زیرساخت های موجود، همدان قابلیت رشد و شکوفایی هرچه بهتر در این عرصه را دارد.
وی افزود: گلف یکی از رشته های جذاب به شمار می رود و می توان ورزش مینی گلف را که از مجموعه مجهز در همدان برخوردار است، در راستای جذب و شناسایی استعدادهای مورد بهره برداری مطلوب تر قرار داد.
منعم با اشاره به میزبانی موفق همدان در رقابت های مینی گلف قهرمانی کشور در سال جاری، گفت: با میزبانی خوب هیات گلف استان در مسابقات قهرمانی کشور این مهم را ثابت شد که می توان در سطح کشور و مسابقات فراملی مشارکت موفق داشت.
وی ابراز امیدواری کرد که تعامل اعضای جدید هیات، فدراسیون و دستگاه ورزش زمینه تعالی هرچه بهتر ورزش گلف را در سطح استان همدان مهیا سازد.
هم اینک یکصد ورزشکار در رشته گلف در همدان فعالیت دارند.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.