یوسف صالح نیا روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: مدارک مربیگری و نیز داوری دارای سه سال اعتبار است و افرادی که از زمان صدور مدرک آنها بیش از سه سال گذشته باشد تا زمان ارتقاء درجه حق فعالیت ندارند.
وی با اشاره به اینکه تاکید مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نظارت و پیگیری دقیق در بررسی مدارک مربیان و داوران است، اضافه کرد: روسای ادارات شهرستان ها، هیات های ورزشی و نیز مدیران باشگاه ها باید توجه داشته باشند که فعالیت این دسته از مربیان و نیز داوران که از زمان اخذ مدرک آنها بیش از سه سال گذشته باشد، اعتبار ندارد.
صالح نیا بیان کرد: فعالیت این دست مربیان تخلف محسوب می شود و انتظار می رود هیات های ورزشی و نیز باشگاه داران نسبت به این مهم توجه داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: بازرسان اداره ورزش و جوانان همدان نیز نسبت به نظارت بر فعالیت مربیان در باشگاه ها و هیات های ورزشی پیگیری و نظارت ویژه را دارند و مطابق قانون با متخلفان برخورد می کنند.
صالح نیا یادآور شد: دستگاه ورزش همدان نسبت به برگزاری دوره های مربیگری و داوری آماده هرگونه همکاری با هیات های ورزشی است و محدودیتی در برگزاری کلاس ها نداریم.
هم اکنون 50 هیات ورزشی در سطح استان همدان فعال و بیش از 400 باشگاه فعالیت روزانه دارند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.