به گزارش ایرنا رسول منعم روز پنجشنبه در آیین استقبال از کشتی گیران ناشنوای مدال آور در مسابقات جهانی ناشنوایان اظهار داشت: برای حمایت از قهرمانان هیچ گونه تبعیض قائل نیستیم و تمامی امکانات ورزش استان در خدمت قهرمانان و ورزشکاران مستعد است.
وی بیان کرد: ورزش ناشنوایان در چند سال اخیر با مدیریت و برنامه ریزی مناسب گام های طلایی را در عرصه قهرمانی و موفقیت برداشته و کسب 2 نشان ارزشمند طلا در رقابت های کشتی ناشنوایان جهان نشان از تلاش اعضای هیات، مربیان و قهرمانان برای کسب افتخار در عرصه قهرمانی است.
منعم اضافه کرد: تمامی قهرمانان عرصه بین المللی از حمایت های ویژه برخوردار خواهند بود و توجه ویژه به مدال آوران جهانی و آسیایی داریم.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان با بیان اینکه امکانات خوبی برای ورزشکاران خاص در استان در نظر گرفته شده، افزود: بر اساس سیاست دستگاه ورزش استان همدان نسبت به پرداخت پاداش قبل از ملی پوشان اقدام می کنیم ضمن اینکه در صورت کسب مدال نیز در لیست تجلیل از قهرمانان آسیایی قرار می گیرند که به محض برگشت از مسابقات نیز تقدیر خواهند شد.
منعم خاطرنشان کرد: قهرمانان و مدال آوران سرمایه های ارزنده برای ورزش استان همدان هستند و حمایت از آنها را وظیفه خود می دانیم.
گفتی است؛ تیم ملی کشتی آزاد جوانان ناشنوایان کشورمان در سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان در ولادیمیر روسیه بر سکوی قهرمانی ایستاد و سعید فروتن نژاد و محمد سیاهوشی 2 کشتی گیر مستعد استان در این رقابت ها و به ترتیب در رده های جوانان و بزرگسالان به مدال ارزشمند طلا دست یافتند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.