محمدرضا جوادی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: برنامه های غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، امسال با عنوان 'تابستان گرم سلام' و با شعار 'شادی، بالندگی و خلاقیت' با حضور 180 مربی در سطح مراکز کانون برگزار می شود‌.
وی ادامه داد: کارگاه های ویژه تابستانی از 27 خردادماه آغاز شده و تا هفتم شهریورماه در قالب 2 ترم برای کودکان و نوجوانان 6 تا 17 ساله ادامه می یابد.
وی اظهار داشت: سال گذشته 320 عنوان برنامه تابستانی برای 400 هزار کودک و نوجوان همدانی برگزار شد و امسال پیش بینی می شود تعداد شرکت کنندگان در این برنامه ها 10 درصد رشد یابد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان در خصوص برنامه های سال جاری مراکز این کانون نیز گفت: برگزاری ویژه برنامه های رویداد همدان 2018 برای اعضای کانون در سراسر استان آغاز شده و تا پایان سال ادامه دارد.
جوادی اضافه کرد: پویش 'فصل گرم کتاب' در راستای توسعه کتاب و کتابخوانی، طرح 'کانون مدرسه'، برنامه دینی 'بهشتیان کوچک'، برنامه 'دعایی برای تو' و جشنواره های استانی متعدد از جمله قصه گویی، تئاتر و جشنواره رضوی در سال جاری برای اعضای کانون برگزار می شود.
وی با بیان اینکه دومین دوره برنامه کوچه خاطرات و برنامه 'دو پنجره' امسال برگزار می شود گفت: در سالجاری در حوزه فرهنگی و دینی 19 عنوان برنامه، در حوزه هنری 13 عنوان برنامه و در حوزه ادبی 6 عنوان برنامه شاخص پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: امسال رشد پنج درصدی در حوزه فعالیت های کانون و رشد 10 درصدی امانت کتاب به اعضا هدفگذاری شده است.
گفتنی است؛41 مرکز ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان همدان فعال است و این مراکز حدود 70 هزار عضو اسمی و 30 هزار عضو فعال دارند.
2087/1181
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.