به گزارش ایرنا، منصور اخلاقی پور روز دوشنبه در نشست با مدیرکل و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان اظهار داشت: جایگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به جهت دارا بودن محیطی سالم در آموزش مهارت های یادگیری کودکان و نوجوانان حائز اهمیت است.
وی ابراز کرد: آموزش با پرورش بسیار متفاوت است، فردی که پرورش می ‌دهد باهنر و خلاقیت خود باعث شکوفایی استعداد پرورش ‌دهنده می ‌شود.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان تصریح کرد: کانون پرورش فکری جزو سازمان‌ هایی است که فعالیت‌ هایش بسیار عمیق پایه گذاری شده و با توجه به اینکه به صورت ریشه ای و عمیق به مسائل می پردازد، مربیان آن باید به نیازهای جامعه بیشتر توجه کنند.
اخلاقی پور افزود: آموزش مهارت های ارتباطی به کودکان به ویژه در سن پایین مرحله بسیار مهمی است و آن ها را برای دوران مدرسه و بقیه مراحل زندگی در آینده آماده می ‌کند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان نیز بیان کرد: آموزش و پرورش فکر و اندیشه کودکان و نوجوانان یکی از اولویت‌ ها در کانون است.
ناهید سلیمانی احمدی یکی از رویکردهای کانون را اثر گذاری فعالیت ‌ها بر روی مخاطب‌ عنوان کرد و افزود: تلاش مربیان درکانون بر آموزش غیر مستقیم و غیر رسمی است و کودکان در این روند مهارت‌هایی را می‌ آموزند که قدرت تفکر آن‌ ها پرورش پیدا کند.
9887/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.