به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: همواره در روزهای پایان سال و در ایام آغازین سال نو، شاهد حوادث و وقایع ناگوار هستیم و این نوع شادی ها، خانواده ها را در آستانه سال نو در غم و اندوه گرفتار می کند.
وی اضافه کرد: با وجود فعالیت های گسترده پیشگیرانه، اما باز هم افرادی قربانی رفتارهای نابهنجار عده ای سودجو و هنجارشکن می شوند.
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: سلب آسایش مردم اقدام خوبی برای شادی کردن نیست و به طور قطع پلیس با هنجارشکنی برخورد قانونی می کند.
سردار کامرانی صالح اظهارکرد: پلیس با هماهنگی دستگاه قضایی و با تعامل دستگاه های خدمات رسان و استفاده از توان رسانه ها دنبال برقراری امنیت مطلوب در استان است.
وی تاکید کرد: با این وجود به هنجار شکنان و برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم نیز هشدار می دهد که پلیس با قاطعیت با آنها برخورد می کند.
با نزدیک شدن به پایان سال و مراسم سنتی چهارشنبه سوری و شب عید مواد محترقه و آتش زا به صورت غیر مجاز در بین مردم عرضه می شود.
در سالهای گذشته تهیه و توزیع مواد محترقه باعث آسیب رسیدن به جوانان و کشته و زخمی شدن آنها در برخی از نقاط استان همدان شده است.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنای کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام 'اخبار ایرنا همدان' به نشانی irnahamadan@ دریافت کنید.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.